Afgelopen maand schrok ik me rot na het zien van de online rekening. €252!!!!!!
Ik heb een abonnement waarvoor ik eerste half jaar €17 pm betaald heb en na dit overgaan naar €34 pm niks mis mee.
Nu zag ik in de online rekening van deze maand even €252 staan, help!!!!
Zoveel kan ik nooit verbruikt hebben naar mijn weten.
Thuis zit ik altijd op wifi en heb eigenlijk bijna altijd mijn mobiele gegevens uit staan ivm het overspringen van internet.
Online gemaild met wat het is en ik er niks van snap en uitgelegt dat ik altijd op wifi zit en vaker mijn mobiele gegevens uit heb staan dan aan.
Gebeld met klantenservice.
Zij zeggen:
Jij hebt het gewoon verbruikt en moet gewoon betalen!
Medewerker 1 niet bepaald vriendelijk medewerker 2 was nog onvriendelijker, "allemaal eigen schuld".
Toch maar betalingsregeling aangegaan verspreid over 2 maanden.
Paar dageb terug gebeld door de afdeling die ik gemaild had.
Vriendelijke vrouw!
Ze zei dat ze de rekening heeft kunnen herberekenen en de rekening heeft terig kunnen draaien naar €119!!!
Superblij met haar vriendelijke hulp.
Alle apps wat ik eigenlijk niet (meer) gebruik eraf gegooid.
Nu net op internet aan kijken naar de betalingsspecificatie staat er nog steeds het bedrag van €252.
Ik betaal het uiteindelijke afgesproken bedrag van €119 en geen cent meer!
Hoe zit het van die betalingsspecificatie?