riogrande1956

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

rekening klopt niet.

Ik probeer al een weel om jullie te bellen,maar krijg jullie niet te pakken.
Heb een hotspot met abonnement ,betaal afspraak per maand,en krijg nu ee rekening van 240,43of ik deze even binnen 5 dagen wil betalen !
Wat moet ik nu?
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi!

Hoe bedoel je dat het niet lukt om contact op te nemen? De klantenservice is gewoon bereikbaar tijdens de openingstijden.

We kunnen je vraag over je rekening niet verder behandelen (daarvoor is het forum niet de plek). Kijk even via welke kanalen je wel contact krijgt met de klantenservice.

Mocht je nog hulp nodig hebben horen we het graag van je terug!
Fijne avond.
riogrande1956
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben al een week elke dag aan het bellen en kom er niet door
heen,na 15 minuten stop ik en probeer het later weer,maar het lukt me niet,om iemand aan de lijn te krijgen!!!
Anonymous
Niet van toepassing
De klantenservice is open van 8 uur tot 20:00 uur.
Je kunt het eventueel ook via de chat of Facebook proberen.
Zie ook www.Vodafone.n/support/contact
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
riogrande1956

Ik heb je topic gesloten. Lees ook de regels door voordat je een bericht plaatst:

Wat hoort er NIET in het Vodafone Diensten – Apps & Diensten gedeelte?


    Inhoudelijke vragen over je rekening Vragen en opmerkingen over abonnementen Andere vragen waarvoor je hulp nodig hebt van onze klantenservice
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic