valkje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

registreren als nieuwe klant

met abonnement is overgegaaan naar een prepaid en om nu in te kunnen loggen op vodafone, moet ik me opnieuw registreren. Ik meld me aan, krijg een code per sms en dan iedere keer een error.
Waarom? Natuurlijk is er de aanwijzing om met de klantenservice te bellen, maar die zijn nu natuurlijk niet te bereiken.
WAt is het probleem, moet ik een ander e-mailadres gebruiken of is het oude nummer nog steeds actief en kan ik het daarom niet als prepaid herregistreren?
3 Reacties 3
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hoi valkje,

Vervelend om te horen dat het inloggen ineens niet meer werkt.

ik begrijp alleen je opmerking niet dat de Klantenservice op het moment van posten, 13-10-2011 10:19 niet bereikbaar zou zijn.
De openingstijden van de Klantenservice zijn maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00.

Ik durf je niet zo 123 te zeggen waar het probleem ligt, ik zou je toch willen vragen in de telefoon te klimmen en de Klantenservice hiervoor te bellen.

Daarnaast is deze informatie privacygevoelig en derhalve zal dit niet via het Forum opgelost kunnen worden.

Groet,

Chris

Moderator
Vodafone Forum

tonmichiels

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ontvang nog steeds geen code om in tre loggen
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
@tonmichiels,
 
Om Chris te herhalen, het gaat hier om privacy gevoelige informatie, die zal niet op het Forum komen te staan lijkt me zo.
Daarnaast betreft het een heel specifiek probleem van Valkje, jou opmerking dat je nog geen code ontvangen hebt is net zo specifiek.
 
Dus, hoppa bellen met de lui in Mestreech.
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic