Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,323Oplossingen
  • 1,791Discussies
  • 84.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Kan geen apps meer downloaden op App world Alleen-lezen Onopgelost

Hey allemaal, Sinds een paar dagen kan ik apps meer downloaden of updaten op mijn App world.Krijg steeds deze fout: " er s en probleem opgetreden tijdens de installatie. Probeer het opnieuw'' Dus ik h...

Msn contacten in telefoonlijst blackberry 9700 ?! Alleen-lezen Onopgelost

Ik zag een paar dagen terug dat mijn blackberry alle emailadressen van contactpersonen uit msn/hotmail in mijn telefoonlijst had gezet. Dit leek me nogal onnodig, dus heb ik deze emailadressen stuk vo...

Zeer langzame 3G-verbinding postcode 2909 Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort maak ik gebruik van een prepaid kaart van Vodafone in mijn Samsung Galaxy S2. Wat mij opvalt is dat de internetverbinding zeer langzaam is, na de meeste speedtests is het gemiddelde 100 kb/...

Diverse vragen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik ben aan het kijken of ik moet overstappen naar Vodafone, maar er is een aantal dingen die ik niet duidelijk vind op de site. Voor mij is internet in het buitenland op mijn mobiel belangrijk ...

Filmpjes van S2 Galaxy op twitter plaatseb Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Wie weet of het mogelijk is om de filmpjes, die ik gemaakt heb met de Samsung Galaxy S2, direct kan plaatsen op Twitter en hoe dat dan gaat?

apps SG SII worden steeds door elkaar gegooid Alleen-lezen Onopgelost

Hi, ik heb een Samsung Galaxy SII. De laatste weken worden mijn apps, opgeslagen bij applicaties dus niet op de startpagina, steeds door elkaar gegooid.Ik heb alles op pagina's gerubriceerd, games bij...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen