DWVB

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

red together

Hoe kan het dat wij nu al 5x hebben geprobeerd om red together aan te vragen en dat het nog steeds niet gelukt is. Ook zijn we naar de winkel geweest en belooft dat het goed zal komen. Niet dus. Alles ingevuld en opgestuurd via jullie link ook niet gelukt. Jullie snappen het zeker al wanneer gaan jullie dit voor ons regelen. In de winkel lukt het niet via jullie site lukt het niet en telefonisch lukt het niet. Graag hoor ik van jullie wanneer het wel lukt. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb het nummer overgedragen naar het andere klantnummer. Je hebt hierover ook een privebericht ontvangen.

 

Groet,

Steven

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @DWVB,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Zeker als je er al een langere tijd ermee bezig bent en het niet wordt opgepakt.
Ik kijk graag met je mee hiervoor. Kun je de gegevens in je profiel voor mij aanvullen? 

Kun je mij een privebericht sturen met de volgende gegevens:
- Incidentnummer  (aanvraag van de overdracht).
- Welke nummers (incl. klantnummers) overgedragen moeten worden.

Een privebericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan op verstuur bericht te klikken. 
Ik hoor graag van je! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @DWVB.
Ik heb gelijk even gekeken waarom het niet lukt.

Op het nummer wat eindigt op 49 staat een toestellening.
Deze moet eerst afgelost worden voordat het nummer wordt overgezet.
Ik kan dit voor je aanvragen. Je krijgt dan binnen enkele werkdagen een e-mail met het totaal bedrag voor het toestel. Vervolgens krijg je de factuur met een link via mail waarmee je het bedrag kan voldoen.
Zodra dat voldaan is, kan ik het nummer overzetten voor je.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb het nummer overgedragen naar het andere klantnummer. Je hebt hierover ook een privebericht ontvangen.

 

Groet,

Steven

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic