Beste Steven,
Dank voor je bericht, fijn dat jullie het willen verbeteren.
De storing is er nog steeds, dus het zou een goed begin zijn om de berichten dat het zou zijn opgelost te verwijderen.
Verder vind ik de informatie dat er hard gewerkt wordt om een storing op te lossen wel heel algemeen.
Zoiets zou beter zijn (fictief).
“Door een software update is er een probleem ontstaan in de registratie van de budel waardoor het systeem bij klanten met een red together bundel geen datategoed toekent. Hierdoor wordt door de Blox functie de internetsnelheid automatisch langzamer (3G).
*Tijdelijke oplossing:*
zolang de storing duurt kunnen wij de Blox functie uitzetten waardoor u weer snel internet heeft (4G).
Hierdoor gaat u kosten maken buiten de bundel. Wij zullen deze kosten na de storing automatisch corrigeren.”
Of nog beter een SMS / email naar de getroffen klanten.
Dank voor je aandacht en veel succes.
Dank
Energieboy voor je oprechte en uitgebreide antwoord. Mijn verontschuldiging voor de suggestie dat je mogelijk een trol zou zijn. Je doet in ieder geval je naam eer aan. Positieve Energieboy ? ????