VPLAYNOW Alleen-lezen Onopgelost
Goedemorgen,Ik heb vanmorgen om 8.14 een sms ontvangen:Je maakt gebruik van abonnement VPLAYNOW, de kosten zijn € 5,00 per week. Ga naar http://vplaynow.com/nl/lp/php. Afmelden: www.payinfo.nlIk heb m...
Welkom op de Vodafone Community
Goedemorgen,Ik heb vanmorgen om 8.14 een sms ontvangen:Je maakt gebruik van abonnement VPLAYNOW, de kosten zijn € 5,00 per week. Ga naar http://vplaynow.com/nl/lp/php. Afmelden: www.payinfo.nlIk heb m...
Beste,ik zou graag met iemand van jullie reclame afdeing willen spreken over een vraag die ik liever niet openbaar stel.Hartelijke groet,RoyPS per ongeluk op verkeerde knop gedrukt dus nu maar weeer o...
Soms kunnen er topics zijn waar je een steentje wilt bijdragen maar omdat ze zijn gesloten kan dat niet. Ik begrijp wel uiteraard dat dit voor overzicht zorgt en men een nieuw topic kan maken bij een ...
Weet iemand de emailinstellingen voor een iPhone xr?
Ik wil een abbonement doen maar wil bijbetalen voor het toestel zodat het maandbedrag goedkoper wordt. Moet ik de toestelkosten meteen betalen of bij de eerste factuur?
Wanneer wordt de Vodafone app bijgewerkt als je een nieuw contract heb ? Dit om maandelijks te goed te bekijken e.d. In dit geval van mijn dochter. Mvg Antonie
Het kan voorkomen dat de batterij van je iPhone of iPad sneller leeg raakt dan normaal. Ook gebeurt het wel eens dat de batterij ander vreemd gedrag vertoont: het percentage blijft bijvoorbeeld hangen...
vijf tips waarmee je je toestel weer aan de praat krijgt.Je iPhone gaat niet meer aan: wat nu?Het kan gebeuren dat je iPhone van het ene op het andere moment geen thuis meer geeft. Dat hoeft gelukkig ...
wij zijn van plan om naar Spanje te verhuizen per 1 oktober nu heb ik nog een abonnement wat nog 1.5 jaar loopt ik zou het liefste mijn nummer en alles willen laten zoals het nu is maar dat schijnt ni...
HalloooNu heb ik vanaf september weer vodafone. En zat me alweer te verheugen op de ringbacktones. Maar nu kijk ik de site en kon het nergens vinden blijken ze het allang niet meer te doen(Ringbackton...
Ik heb een reservetelefoon met Prepaid van Vodafone. Mijn "hoofdtelefoon" heeft Prepaid van KPN (was Telfort) en ik wil van KPN overstappen naar Vodafone. Heb inmiddels een nieuwe SIM van Vodafone gek...
Hallo.Ik wil samen met mijn broer, diens vriendin, mijn moeder, mijzelf en mijn partner samen in één Red Together abonnement.Mijn broer is al omgezet als abonnementshouder van Red Together. Wij moeten...
Hallo, ik ben al heel lang een abonnement van ziggo en heb een vodafone mobiel start L abonnement.Waarom heb ik nooit korting gekregen omdat ik bij beide een abonnement heb?Ik verneem het graag hoe op...
Hoi,Hoe kan ik mijn telefoon/simkaart blokkeren bij diefstal of verlies in het buitenland? Vanuit gaande dat je geen toegang hebt tot internet.Enig telefoonnummer wat ik kan vinden is van jullie klant...
Waarom is mijn pre-ordered Note 10 + vandaag niet geleverd?
Ik lees overal op internet dat de data bundel van Red Essential kostenloos geüpgraded wordt van 3 naar 5gb per maand (van 6 naar 10gb met Ziggo).Na 3x doorverbonden te zijn, kreeg ik een niet al te en...
Hallo allemaalWelkom in het algemene iPhone topic van de Vodafone Community!Ook dit jaar heeft Apple meerdere nieuwe toestellen gelanceerd: de iPhone Xs, iPhone Xs Max en een heel nieuw model de iPhon...
Ik krijg de volgende sms: “Je hebt geen bericht van ons ontvangen toen je bundel voor 80% of 100% op was. Onze fout. Je databundel voor deze maand is op, dus vanaf nu maak je buitenbundelkosten. Heb j...
Ik ben aan de deur een abonnement aangegaan met Ziggo en twee mobiele abonnementen Vodafone i.v.m. de voordelen.De afspraak was dat de aansluitkabel opnieuw binnen gebracht zou worden op de plek waar ...
Hebben alle simkaarten van Vodafone en HollandsNieuwe NFC chip?.
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
86 | |
19 | |
10 |