Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,205Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Poort 25 in het mobiele netwerk vanaf 8 november geblokkeerd Alleen-lezen Onopgelost

VodafoneZiggo blokkeert per 8 november 2018 het versturen van e-mail via poort 25 in het mobiele netwerk. Poort 25 is één van de standaardpoorten voor het verzenden van e-mail via het SMTP protocol. I...

Sharon door Community Developer
  • 3522 Topics
  • 213 Oplossingen
  • 434 Likes

Niet gebeld worden in Europa, kan ook niet bellen naar Nederland Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan niet gebeld worden in Europa, kan ook niet bellen naar Nederland.Bij mediamarkt vertelt men tegen mij, " moet je Vodafone G4 uitzetten .Lukt het dan niet bel dan naar de helpdesk van Vodafone.T...

Voicemail Alleen-lezen Opgelost

Ik kan mij voicemail niet beluisteren. Ik heb mijn simkaart in een nieuwe telefoon, komt dat hierdoor?

Opvang phishing berichten Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/vzpfvWe horen regelmatig dat klanten verdachte e-mailberichten ontvangen. Daarbij lijkt het alsof Vodafone de afzender is. In de bijlage zit vaak een schadelijk virus. Spammers en in...

Arina door Expert
  • 2268 Topics
  • 236 Oplossingen
  • 126 Likes

StevenTest heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]StevenTest heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Dit kan niet!TopicGeplaatst door: Dirkbelg

Blokkade bij openstaande rekening Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,Ik vroeg mij af: Vinden jullie het normaal om zomaar een simkaart te blokkeren vanwege een openstaande rekening, zonder de klant op enige manier op de hoogte te stellen van deze rekening? Wa...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Jongens, weer spammers!!!TopicGeplaatst door: SuperKladman_tk

Energieboy door Super Expert
  • 9274 Topics
  • 2938 Oplossingen
  • 2047 Likes

Dekking in postcodegebied 9561 TE verbeteren door komst nieuwe mast? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Met mijn bedrijf zijn wij al jarenlang klant bij Vodafone. De dekking is bij mijn bedrijf prima. Thuis in mijn woonplaats Ter Apel (wijk Agodorp), postcode 9561 TE is er helaas geen dek...

continu door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Apple IOS update 12.0.1 - slechte WiFi oplossing Alleen-lezen Onopgelost

Mensen met een iPhone en/of iPad met WiFi problemen kunnen iets hebben aan de nieuwe update van Apple. Vooral de slechtere verbinding bij Wi-Fi en mobiel bereik kan in sommige gevallen voor problemen ...

Energieboy door Super Expert
  • 9274 Topics
  • 2938 Oplossingen
  • 2047 Likes

Gebruik aantal MB's binnen EU met live-streaming Alleen-lezen Opgelost

Mijn dochter verblijft op Tenerife ivm stage van school. Nu is haar opa overleden en willen wij de plechtigheid via een live-stream uitzenden zodat zij mee kan kijken met ons. Ze heeft besloten om nie...

Woon in Belgie, Abonnement afsluiten in Nederland? Alleen-lezen Opgelost

Kan ik als belg wonende in belgie, 20-30km van de grens van nederland een nederlands abonnement aanvragen?Mvg

Wyntonr door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Abonnement Alleen-lezen Opgelost

Beste,Ik heb dus de bestelde iPhone XS Zaterdag binnen gekregen.Alles is goed verlopen, nu vraag ik me alleen af wanneer me abonnement word omgezet.Ik had dus eerst Red Essential en met mijn nieuwe te...

Fenryka door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn Gegevens Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Ik kan mijn gegevens niet meer terugvinden. Ik heb een doorlopend abbonnement bij jullie sinds een paar jaar. Ik probeer in te loggen maar ik ken mijn gegevens niet meer. Telefoonnummer ook niet...

Anca door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Te hoge rekening Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen,Voor de zoveelste keer is er een rekening afgeschreven wat niet klopt. Dit is echt om moe van te worden want dit is al de 4/5e keer ondanks al het contact! Meerdere keren heb ik aangegeven...

Activeren prepaid simkaart Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen,Ik heb voor mijn dochter een prepaid kaartje gehaald en deze wil ik nu activeren, helaas krijg ik in de app geen code terug en als ik bij de instellingen Vodafone als netwerk wil selectere...

Niet meer kunnen bellen en 4g sinds zaterdag wel gebeld worden of sms Alleen-lezen Onopgelost

Beste. Ik heb via de zaak een abonement, alleen ben enige tijd ziek thuis, nu sinds zaterdag kan ik niet meer bellen of data ontvangen wel gebeld worden of sms.ik heb een samsung s8 en daar zegt mijn ...

Werrie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gebruiker in gesprek bij specifiek nummer Alleen-lezen Opgelost

Al enige tijd heb ik er last van dat mijn vader mij niet kunt bellen via zijn telefoon. Andere nummers gaat prima en ik kan iedereen prima bereiken (ook zijn telefoon). Er komt elke keer de melding: G...

Aron05 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voorraad iPhone 8 Plus 64 GB Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik vroeg mij af of de Iphone 8 plus 64 GB binnenkort weer bestelbaar is op de website?Ik mag mijn abonnement verlengen, maar ik kan nu niet eens de kosten zien doordat er bij de telefoon staat ...

AnneKr door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Facturen niet zichtbaar Alleen-lezen Opgelost

Kreeg de sms dat mijn factuur klaarstond. Wilde hem eens bekijken, maar eenmaal ingelogd was er niks beschikbaar. Überhaupt ook niks over mijn abonnement. Alsof ik geen abonnement bij jullie heb. Chat...

Jelmar door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

soms geen oproepsignaal en gaat de oproep direct naar de voicemail Alleen-lezen Onopgelost

Met enige regelmaat krijg ik geen oproepsignaal, wel krijg ik gelijk een sms dat ik een voicemail bericht heb, ook komt het regelmatig voor dat als ik zelf bel, het lang duurt voordat ik een verbindin...

natasja46 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen