Bedankt voor de reactie. Onze datapot red together zou op zijn nog niet eens op de helft van de maand. Kinderen aanspreken en zoeken online. Bij storing online zoeken, werd geen storing vermeld. Internet was weldegelijk traag... Dit keer het sms die eruit ging(Augustus was dat niet) met databundel leeg was helemaal een dooddoener. Ik had direct een melding gedaan van mogelijke storing, gezien op zijn van databundel onmogelijk zou zijn! Zelfs al doen de kids nog hun best. We betalen flink voor onze bundel en eveneens voor de service. Er mag wel wat tegenover staan! En sms naar alle kanten is het minst wat jullie hadden kunnen doen met storing en storing opgelost!
Maar toch hopen dat dit vingerende keer in betere banen word geleid!! En excuus vanuit Vodafone team persoonlijk naar klanten toe, is wel zo netjes achteraf! Één dag storing, één dag financieel in mindering gebracht op je abonnement, lijkt mij eveneens wel zo netjes! Een storing kan gebeuren, maar Vodafone blijft een winstmakend bedrijf die als ze wat niet goed leveren, net als andere bedrijven verantwoordelijkheid niet nemen hiervoor jegens de klant. Als ik in de winkel wat koop en het koopwaar blijkt ondeugdelijk achteraf, dan kun je retourneren, repareren of korting krijgen!
Deze reactie is niet persoonlijk gericht, maar aan het bedrijf zelf!