MvHulst

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

MB's doneren lukt deels niet - minder SMSjes dan verwacht

Het valt mij op dat wanneer je MB's doneert voor of het Leger des Heils of de Johan Cruyff Foundation dat je niet het aantal gedoneerde MB's terug ziet in loten.

Ik doel hiermee op het volgende; je geeft aan dat je 10x MB's wil doneren aan het Leger des Heils en 10x aan de Johan Cruyff Foundation. Je zou verwachten dat je dan 20 sms'jes terug zou krijgen á 50 loten per sms (overigens is het mij niet te doen om de loten en de prijzen dat is bijzaak) maar in werkelijkheid krijg je er veel minder.

Vanavond weer een keer geprobeerd om MB's te doneren en kreeg maar 8 sms'jes terug van de donatie aan de Johan Cruyff Foundation en 8 sms'jes van de donaties aan het Leger des Heils.

Helaas gebeurt dit veel vaker en kan soms zo zijn dat je bijvoorbeeld 20x een donatie doet aan de Johan Cruyff Foundation en 20x een donatie doet aan het Leger des Heils en in het totaal 2 sms'jes terug krijgt met een bedankje en de loten.

Waar komt dit probleem vandaan en hoe weet ik zeker dat wanneer je een donatie aan MB's doet aan een of allebei de goede doelen dat zij deze ook krijgen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Dan was het dus wel doorgekomen maar blijven hangen door de storing, denk ik.
Wat je zegt, het gaat wel vaker fout met doneren, jammer genoeg. Daar mogen ze zeker wel eens grondig naar kijken. Bedankt voor je berichtje terug!

Fijne dag vandaag.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @MvHulst 
Nu was er toevallig gisteren en deze nacht een storing met data bundels. Het kan dus zijn dat je daarom problemen had met doneren. Zou je het nog eens kunnen proberen, zodra je op 4G zit. En anders nog even wachten, misschien is daar het probleem dan nog niet volledig opgelost. Weet niet of het met elkaar te maken heeft, maar het kan ?

Fijne paasdagen en #BlijfThuis en #BlijfGezond 

MvHulst
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Energieboy heel toevallig kreeg ik vanmorgen een sms'je binnen met een bedankje dat ik MB's doneerde aan de Johan Cruyff Foundation.

Aangezien dit wel vaker fout gaat lijkt het op een mogelijke communicatie storing/probleem op de sms server. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Dan was het dus wel doorgekomen maar blijven hangen door de storing, denk ik.
Wat je zegt, het gaat wel vaker fout met doneren, jammer genoeg. Daar mogen ze zeker wel eens grondig naar kijken. Bedankt voor je berichtje terug!

Fijne dag vandaag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic