Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,191Oplossingen
  • 1,615Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Dubbele data bij verlengen abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik kreeg 2 weken SMS van Vodafone dat mijn data na verlengen abonnement voor 12 maanden verdubbeld zou worden. Tot nu toe nog niet bijgeschreven.

Fritstel door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Android Pie update Samsung Galaxy S9 Alleen-lezen Opgelost

Beste, Is er een planning wanneer Vodafone de Pie update uitrolt voor de S9?

Opzeggen abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik wil, als mantelzorger, een abonnement van een vriend opzeggen omdat hij in een hospice verblijft en dus geen gebruik meer kan maken van zijn abonnement.

ID bewijs nodig voor een nieuwe simkaart? Alleen-lezen Opgelost

Mag ik mijn ID bewijs ook op mijn telefoon laten zien in de winkel of moet ik mij ID bewijs fysiek meenemen naar de winkel? Deze is namelijk gestolen samen met mijn telefoon.

Eigen nummer kiezen (kopen) Alleen-lezen Opgelost

Kan je een eigen nummer kopen die nog niet verkocht is of gewoon als simkaart nog niet gebruikt is?

Yoyohallo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Note 9 Alleen-lezen Onopgelost

Is de Samsung note 9 helemaal niet meer verkrijgbaar of komt het wel terug in de voorad

Alfie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gesprekken terugzien 2019 Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Ik heb een discussie met mijn werkgever over dat ik gebelt ben en niet opnam.Nou is de vraag of ik mijn belgeschiedenis van de maand januari kan uitprinten als bewijs.Ik kan het alleen ...

Registratie voor MyVodafone onmogelijk *Prepaid Aansluiting* Alleen-lezen Opgelost

Wanneer ik mij probeer te regisreren voor MyVodafone via vodafone.nl/my wordt er nadat ik de 6-cijferige verificatie-code heb ingetoetst, het volgende gemeld: Je hebt meer dan één nummerAlleen als eig...

Vogo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bon telefoon Alleen-lezen Opgelost

Hallo laatst heb ik bij jullie een abbobemt genomen. Ik heb alleen geen bon ontvangen die zat niet in het pakket

Aronhasji door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet bellen en gebeld worden Alleen-lezen Opgelost

*persoonlijke gegevens verwijderd door moderator* kan al dagen niet bellen en gebeld worden

Varoline door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlenging cancelen. Alleen-lezen Opgelost

Als ik niet tevreden ben met mijn verlenging kan ik deze dan cancellen en terug gaan naar mijn oude abonnement? En wat gebeurt er als ik een andere telefoon bij mijn nieuwe abonnement heb gekregen?

Jeroen26 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Aanbod verlenging Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nu één abonnement maar wil graag twee bestaande nummers van een andere aanbieder overzetten naar Vodafone. Dus van één naar drie, wat is het voordeligst?mijn contact loopt binnenkort af en ik t...

Willem M door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foute sms over opzeggen combinatiekorting Vodafone - Ziggo Alleen-lezen Opgelost

Ik kreeg zojuist een sms van Vodafone, dat mijn combinatiekortingen i.v.m. Vodafone én Ziggo opgeheven worden.Hier klopt niets van. In de sms wordt gesteld dat ik geen Ziggo abonnement meer zou hebben...

Kan geen sms ontvangen op mijn Galaxy S7 Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Iemand bekend met het probleem sms ontvangen Galaxy S7, kan wel sms verzenden maar niet ontvangen!!

Abasoft51 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

wat betekent geel op gepland onderhoud? Alleen-lezen Opgelost

In mij postcodegebied 9831 SW staat de ontvangt/ bereikbaarheid als geel ingekleurd. Dt betekent gepland onderhoud.De gesprekken worden , zelfs met alleen 2G ingeschakeld steeds gestoord. Waar kun je ...

Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Mij huidige abonnement is gestopt. Vodafone zou vandaag om 15.30geactiveerd worden. Dit is nog niet gedaan.

Elssie door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Nog steeds geen bereik op Tenerife Alleen-lezen Onopgelost

Dag, deze ochtend twee keer met jullie gechat. Nog steeds geen bereik.

Esthervn door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wachtwoord wijzigen? Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg midden in de nacht een e-mail met het verzoek mijn wachtwoord te wijzigen? Sindsdien kan ik niet meer inloggen op Mijn Vodafone en via Vodafone app? Nu heb ik opnieuw mijn wachtwoord proberen...

Pattoon door Gedreven Meedenker
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 13 Likes

puck code aanvragen Alleen-lezen Onopgelost

goeie dag,ik wil mijn puck code aanvragen voor mijn telefoon ik kan niet bellen omdat ik uiteraard niet mijn sim kaart in kan.hoe kan ik dit het beste doen? mvg Himen

Blocked sim Alleen-lezen Opgelost

Hello . ,my sim was blocked due to several unpayed bills. I made the payment two hours ago and my sim is still blocked . Usually it takes only a few minutes,but now is been two hours . I cannot call s...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen