Bianka89

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

"Niet aangemeld bij netwerk"

Beste,

Ik ervaar momenteel een storing bij Vodafone.
Ik kan niet gebeld worden of zelf bellen.

Dit is erg vervelend, want ik moet mijn werkgever spreken over mijn salaris uitbetaling!
deze zijn tot en met 17.00 bereikbaar. Als ik ze vandaag niet kan spreken, dan loop ik het geld mis en kom ik zo in de problemen.

Ik heb trouwens ook nog een sms gekregen zojuist van afzender KPN met hetvolgende:

BESTE KLANT, UW ABONNEMENTSWIJZIGING IS GEREED. U KUNT VANAF NU GEBRUIK MAKEN VAN UW NIEUWE PAKKET OF ALS U NIEUWE APPARATUUR HEBT ONTVANGEN KUNT U DAT VANAF NU AANSLUITEN. MET VRIENDELIJKE GROET, KPN

????????????????? WAT IS DIT ????????????????
5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
We ervaren inderdaad op dit moment een landelijke storing! We werken met man en macht eraan om iedereen weer zo snel mogelijk op het netwerk te krijgen.
Je kunt eventueel proberen om het toestel terug te zetten naar 3G of even opnieuw op te starten!

Je kunt het volgende topic voor een update in de gaten houden.
Onze excuses voor het ongemak!

Betreft het smsje van KPN, kan ik vanuit hier niet voor je controleren. Het beste kun je hiervoor contact opnemen met de klantenservice van KPN. Zij kunnen zien waarom deze sms wordt verstuurd.
Bianka89
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bedankt voor je reactie.

Telefoon inmiddels 2 keer uit en aan gezet
Netwerk ook geswitched...er veranderd helemaal niks.

Kan nog steeds niet bellen en niet gebeld worden.

Wat KPN betreft zal ik later proberen om contact mee op te nemen wanneer het bellen het weer doet, omdat ik dat fijner vindt dan op deze manier hele tijd heen en weer te tikken.

Vind het raar dat er in het smsje KPN staat, terwijl er normaal een telefoonnummer staat, wanneer zij zouden bellen, omdat ik KPN niet opgeslagen heb staan in mijn telefoon contactenlijst als KPN.
Bianka89
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
false alarm. doet het weer!
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Bianka89 wrote:
false alarm. doet het weer!

Kijk, dit lezen we graag 🙂
(of wel, dit leest Vodafone graag, denk ik) 😛
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
We ervaren momenteel een storing waardoor je problemen met het netwerk kunt ondervinden. Wij doen hard ons best om de hinder te beperken en dit zo spoedig mogelijk op te lossen. We ondervinden nog steeds onderbrekingen van het signaleringsverkeer (wat zorgt voor het opzetten en afhandelen van spraak, sms en dataverkeer).

Tijdens deze onderbrekingen is er tijdelijk geen verkeer mogelijk. Het netwerkverkeer komt inmiddels weer gefaseerd op gang, waarna de getroffen klanten geleidelijk aan weer verbinding met het netwerk kunnen maken. Hoe lang deze onderbrekingen zullen duren, kunnen we nu nog niet precies aangeven. Zodra we meer informatie hebben, zullen we daar mededelingen over doen.
Meer hierover staat in het volgende topic:https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-295379
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic