Jarnovl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen netwerk

Heb nog altijd geen netwerk maar wel internet. De telefoon al diverse malen opnieuw opgestart maar geen resultaat
8 Reacties 8
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
We werken nog steeds met man en macht om de problemen op te lossen en iedereen zo snel mogelijk weer te verbinden met het netwerk. Ik zal spoedig een nieuwe update plaatsen in dit topic. Nogmaals bedankt voor het begrip en onze excuses voor het ongemak.
scania1981

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
kan alleen begrip tonen voor het fejt dat techniek het af kan laten weten, maar niet voor het feit dat er onwaarheden de media ingeslingerd worden door vodafone. zeg gewoon dat er hard gewerkt word aan het oplossen van de storing ipv het is zo goed als opgelost. worden wij als klanten ook enigerwijs gecompenseerd voor het niet gebruik kunnen maken van de netwerken?! het zal wel weer niet......
sssstttt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Serkan, als je verwijst naar een gesloten topic is dat niet erg professioneel !
loesvb55

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik wil ook melden dat het nog niet is opgelost in Groningen. Slechte info in de media!!!
Wees eerlijk dat helpt tenminste.
Wanneer krijgen we een update van de situatie???
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ALL
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Volg deze topic: Netwerkstoring
Je krijgt dan vanzelf een mailtje als er iets op is aangepast 🙂

PS: zojuist heb ik weer Vodafone (misschien jij ook?)
Even je toestel uit zetten en weer aan, dat wil wel helpen en anders toch even wachten nog!
JanMat

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Randstad zeker eerst weer online en rest van Nederland zeker uren later?
Valt dat ook onder netneutraliteit?
Zoals hierboven reeds vermeld heb ik geen problemen met een technische storing, maar loop niet naar de media te verkondigen dat deze is opgelost terwijl dat overduidelijk niet het geval is. Bij lange niet voor iedereen in ieder geval.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Sorry, maar ik woon niet in de randstad, dus daar ligt het niet aan 🙂
Media... ja, daar valt nog wel wat over te discussiëren 😛
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
In dit topic staat de laatste update https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-295379
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic