Glenjustin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

"Locked SIM"

Na ongeveer een jaar zonder gebruik te maken van mijn Nederlandse Vodafone SIM heb ik hem in mijn toestel ingezet. Ik krijg een berichtje dat de SIM "locked" is en ik ben verwacht om een code in te voeren. Ik heb al twee keer geprobeerd om te raden, ik krijg maar drie kansen totaal. Ik geloof dat ik gebruik maak van dezelfde toestel als de vorige keer dat ik de SIM gebruikte. Kun je me misschien helpen?

Bedankt,
Glen vanuit Australië
1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Glenjustin
Oei dat is vervelend met die pincode.
- Standaard staat de pincode op 0000
- Mocht je de pincode verkeerd ingeven, dan vraaghet toestel om een PUK code
- Deze kun je bij de klantenservice (+31 654 500 100) opvragen of via een Privébericht op Facebook of Twitter. Je kunt ook 24/7 chatten met een collega via Vodafone.nl

Hopelijk kun je met deze algemene tips iets beginnen.
Laat me even horen hoe het afgelopen is

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic