MSinteur

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

GSMWeb goedkoper?

Hallo,

15 mei mag ik mijn abonnement verlengen en daarom ben ik me aan het oriënteren op een nieuwe telefoon.
Mijn oog is gevallen op de HTC One M8, alleen valt mij het volgende op:

Als ik bij Vodafone zelf verleng, betaal ik 45 euro p/m, waarbij het toestel gratis is, voor een 2 jarig abonnement. Het gaat om het RED Essential 300 abonnement. Als ik ditzelfde abonnement echter bij bv. www.gsmweb.nl selecteer, i.c.m. exact hetzelfde toestel, betaal ik ineens maar 43 euro per maand.

Het scheelt misschien maar 2 euro per maand, maar dit is naar mijn mening wel erg vreemd dat ik bij een externe partij goedkoper uit ben dan bij de provider zelf.

Is hier een reden voor?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @MSinteur

Iedere marktpartij is in principe vrij om zijn eigen prijzen te bepalen. Ook GSMWeb en Vodafone.
Je moet ook letten op service-nivo; afhandeling bij reparatie; afhandeling van klachten; telefonische bereikbaarheid; kosten om telefonisch contact op te nemen met je verkoper; vriendelijkheid van de verkoper; en het vertrouwen dat je in de verkopende partij hebt.

Indien je je smartphone bij Vodafone zou kopen, heb je bijvoorbeeld recht op een gratis nieuwe formaat SIM-kaart.
Indien je die nieuwe smartphone koopt bij een externe partij. Dan brengt Vodafone voor een nieuw formaat SIM-kaart, de hoofdprijs van € 20,00 in rekening. Dag ogenschijnlijk voordeel !!!

Maak dus een goede keuze. En let daarbij niet alleen op de prijs !!!


Succes !


Netwerker

Bekijk in context

2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @MSinteur

Iedere marktpartij is in principe vrij om zijn eigen prijzen te bepalen. Ook GSMWeb en Vodafone.
Je moet ook letten op service-nivo; afhandeling bij reparatie; afhandeling van klachten; telefonische bereikbaarheid; kosten om telefonisch contact op te nemen met je verkoper; vriendelijkheid van de verkoper; en het vertrouwen dat je in de verkopende partij hebt.

Indien je je smartphone bij Vodafone zou kopen, heb je bijvoorbeeld recht op een gratis nieuwe formaat SIM-kaart.
Indien je die nieuwe smartphone koopt bij een externe partij. Dan brengt Vodafone voor een nieuw formaat SIM-kaart, de hoofdprijs van € 20,00 in rekening. Dag ogenschijnlijk voordeel !!!

Maak dus een goede keuze. En let daarbij niet alleen op de prijs !!!


Succes !


Netwerker
MSinteur
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Bedankt voor het snelle en duidelijke antwoord. Zelf ben ik al in het bezit van een Galaxy S3, dus het sim-kaart verhaal gaat voor mij niet op, al kan ik mij voorstellen dat dit voor anderen wel kan schelen.

Ik heb al meerdere goede ervaringen met GSMWeb, dus ook wat betreft service houdt niets me tegen om het toestel via hen aan te schaffen.

Nogmaals bedankt voor de informatie, ik ga 'm via GSMWeb bestellen. 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic