Ingrid0604

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

pukcode

Mijn telefoon is geblokkeerd. Ik weet mijn puk-code. Deze kan ik intoetsen maar vervolgens niet bevestigen. Ik zie enkel annuleren linksboven in het scherm staan en de toets met de x waarmee je een positie terug gaat. Hoe bevestig ik de pukcode?

 

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Ingrid0604
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Oh jeetje! Het zit je niet mee! Een simkaart die je moet ontgrendelen middels de puk-code en een toestel welke lijkt vastgelopen waardoor je de puk-code niet kunt bevestigen. Heb je het inmiddels voor elkaar gekregen? Zo niet, dan ben ik benieuwd om welk toestel het precies gaat? En heb je voor de zekerheid geprobeerd om je simkaart te ontgrendelen in een ander toestel? 

We zien je graag terug met meer informatie. Mogelijk dat @Energieboy en @SamsungExpert dan ook nog handige tips voor je hebben.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Het ligt er een beetje aan wat voor een toestel je hebt.
Als het om een iPhone gaat zou ik zeggen, doe eerst eens een geforceerde herstart en doe het dan nog eens invullen. Normaal gezien zou je gewoon moeten invullen, dan krijg moet die gelijk melden dat je pukcode in orde is. Nu weet ik niet wat voor toestel je hebt, misschien goed om even te melden. En anders even langs een winkel gaan van Vodafone, die mensen kunnen je ook heel goed helpen. 

Let op: bij 10x verkeerd invoeren zal je simkaart niet meer te gebruiken zijn!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic