Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,012Oplossingen
  • 1,347Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

RED Together Alleen-lezen Opgelost

Het is bij Vodafone erg moeilijk om de klant te vriend te houden en goed personeel op het callcentrum te krijgen. Erg onjuist bejegend gisteren en brutaal, Het red together is goed, als je goed alles ...

Kan al meer dan 2 weken niet gebeld worden ivm een zgn vastgelopen order. Alleen-lezen Opgelost

Ben al meer dan twee weken met Vodafone in contact ivm het feit dat ik niet gebeld kan worden. Er is een order in het systeem gekomen om abonnement aan te passen. Echter hier is nooit opdracht voor ge...

TimMat door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

apple music actie Alleen-lezen Opgelost

Bij het activeren van de Apple Music actie moet ik mijn lopende abonnement van Apple Music stopzetten. Blijft mijn opgebouwde content/history behouden?

Rolono door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verbinden met ziggo Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan mijn ziggo niet verbinden met mijn abbonemend   

Ik kom niet meer bij mijn account voor mijn factuur Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, Ik kom niet meer bij mijn facturen. Als ik inlog vraagt hij of ik de accounts van ziggo en vodofone wil samenvoegen, dat kan blijkbaar ook niet. Ook het inloggen op de app lukt niet… Noga...

Red together maar zonder Ipad Alleen-lezen Opgelost

Ontdek net tot mijn grote verbazing dat ik met mijn Red Together abonnement geen losse simkaart voor mijn Ipad kan bestellen. Dit terwijl ik veel meer data krijg, dan ik nodig heb. Grappig is ook dat ...

PaulRoos door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

betaling via myvodafone app Alleen-lezen Opgelost

goedemiddag, klopt het dat de iDeal betalingen van abonnementen via de myvodafone app, lopen via Vesta payment solutions?

s10e heeft krassen op het scherm Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een tijdje geleden een samsung galaxy s10e gekocht bij de vodafone winkel. Ik heb de telefoon niet laten vallen en ben er voorzichtig mee omgegaan maar er zitten nu al meerdere kleine krassen o...

Anna 123 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Betalingen via Vodafone rekening Alleen-lezen Opgelost

Ik wil via Vodafone een ingame aankoop doen maar k krijg de melding dat ik al teveel heb gekocht maar heb nog nix gekocht hoe kan k dit aanpassen zodat 't maandelijks word afgeschreven

geen 4G leeco max 2 Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik ben sinds maart over op Vodafone daarvoor zat ik bij t- mobile. Bij T-Mobile had ik overal 4g met de leeco max 2. Nu met Vodafone heb ik alleen maar 3g. De instellingen die ik gebruik zijn d...

Whats app berichten komen niet direct binnen Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond, sinds een paar weken komen de WhatsApp berichten niet meer direct binnen op mijn Huawei p30. Volgens mij heb ik alle instellingen goed staan, maar misschien (hopelijk) zie ik iets over he...

Nadiadv door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Klacht Alleen-lezen Opgelost

vreselijk vreselijk ik zit zakelijk al heel erg lang bij vodafone met meerdere nummers 4 maanden geleden ben ik gebeld of ik 2 nummers wilde verlengen. ik twijfelde nog want ik wilde er 2 iphone 11 bi...

Airpods garantie Alleen-lezen Opgelost

Hoi, eind mei 2019 heb ik AirPods gekocht bij Vodafone. Helaas ben ik mijn aankoopbon kwijt en mijn AirPods zijn stuk gegaan, het geluid is erg slecht en de bass is weg. Ik vraag me af of ik nog garan...

Opgelicht GALAXY Buds Alleen-lezen Opgelost

Hoi Vodafone, ik heb best een groot probleem: Ik heb dinsdag m'n GALAXY Buds wederom opgestuurd derde keer in een jaar voor reparatie, ik heb betaald voor de express service, nooit meer wat van terugg...

Hoe moet ik mijn bestelling annuleren? Alleen-lezen Opgelost

Ik. Betlsteld een iphone xs silver met abonement. Maar ik will nu annuleren. Ik kopen nu met loose toestel. Daroom ik niet nodig. Mijn bestelingnummer is 308941711. Bedankt.

Mijn aantal GB blijft op 160GB staan Alleen-lezen Opgelost

Sinds 1 december blijft het gebruik van My Vodafone app op 160Gb staan. En online geeft die, via de browser, 159,95 GB aan. Je begrijpt wel, dit klopt niet De app al delete en opnieuw erop gezet, maar...

Energieboy door Super Expert
  • 9814 Topics
  • 3089 Oplossingen
  • 2210 Likes

Duo sim Alleen-lezen Opgelost

Hoi ik heb gisteren een iPad Pro aangeschaft en heb vervolgens een extra sim gehaald voor de iPad . ik heb nu een probleem dat ik deze op de iPad ,niet zonder Bluetooth of WiFi te verbinden los van mi...

Jft door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

simkaart vervangen, hoelang duurt zoiets? Alleen-lezen Onopgelost

goeie avond, heeft er iemand ervaring met het aanmelding van een nieuwe simkaart (prepaid). de oude past niet meer is het nieuwe toestel. 4 weken geleden een nieuwe voor schoonvader aangevraagd. deze ...

belmeniet door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

simkaart overzetten naar ander toestel Alleen-lezen Opgelost

De telefoon van mijn man is stuk. Hij heeft een iphone. Mijn beltegoed is nu bijna op. Kan ik tijdelijk zijn simkaart in mijn Samsung telefoon zetten en zo gebruik maken van zijn beltegoed?

S.last door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Multi data sim met dongle APN Service Alleen-lezen Opgelost

Ik wil mijn multi data sim gebruiken in een HUAWEI E353 HSPA dongen. Welke instellingen moet ik hiervoor gebruiken om deze werkend te krijgen voor (zie afbeelding): User Name ? (voor android leeg, voo...

NetEye door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen