Malou26

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

puk code

hallo, 

Mijn oma belt net dat ze de puk code moet invullen. Kunnen jullie nagaan wat deze is? Ze zegt dat ze een abonnement heeft bij Vodafone 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

En dan nu over de Pukcode, deze kan je opvragen via My Vodafone (de app of online via een browser). Via de browser kan je kijken met deze link: https://www.vodafone.nl/my/producten/toestel-en-simkaart

(wel even inloggen en dan kan je deze gegevens inzien).
Ik kan me voorstellen dat je oma nooit een My Vodafone account heeft aangemaakt en dat het dan moeilijk is voor haar om dit op deze manier te doen. Dan adviseer ik dat ze zelf belt met de klantenservice van Vodafone (bel 0800-0560 en kan vandaag nog tot 18:00 uur) en aangeeft dat ze haar Pukcode wil hebben. Daar kunnen ze haar dan ook helpen. Dit moet ze echt zelf doen vanwege de AVG Privacy wetgeving!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Malou26 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst, dit is een open Community en nu kan iedereen haar telefoon nummer zien. Dat is niet wenselijk, lijkt me. Ik zie dat je nog 20 minuten de tijd hebt om deze weg te halen, doe dat!

Hoe?
Klik in het bericht op de 3 rode puntjes en klik op bewerk en haal het nummer weg en sla je bericht opnieuw op. Doe je dit niet binnen het uur van plaatsen, dan zal het blijven staat tot na het weekend want er is verder niemand die het voor je kan verwijderen!!

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

En dan nu over de Pukcode, deze kan je opvragen via My Vodafone (de app of online via een browser). Via de browser kan je kijken met deze link: https://www.vodafone.nl/my/producten/toestel-en-simkaart

(wel even inloggen en dan kan je deze gegevens inzien).
Ik kan me voorstellen dat je oma nooit een My Vodafone account heeft aangemaakt en dat het dan moeilijk is voor haar om dit op deze manier te doen. Dan adviseer ik dat ze zelf belt met de klantenservice van Vodafone (bel 0800-0560 en kan vandaag nog tot 18:00 uur) en aangeeft dat ze haar Pukcode wil hebben. Daar kunnen ze haar dan ook helpen. Dit moet ze echt zelf doen vanwege de AVG Privacy wetgeving!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Malou26 . Is het gelukt? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic