Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Ik heb 8 dagen geleden een Samsung A50 aangetekend opgestuurd. 1 dag later zag ik via de track & trace dat hij afgeleverd was.
Ik heb tot heden nog niets gehoord. Ik had ook wel een mail verwacht dat hij ontvangen was en nagekeken gaat worden.
Als ik het 0800 nummer bel van het bedrijf die dit voor Vodafone doet krijg ik een bandje dat ik iets moet inspreken.
Ik kan ook nergens vinden hoe het proces verloopt met inruilen en of dit dus normaal is.
Groetjes Daniël
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @danielbush . Welkom hier!
Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent.
Nu ga ik eerlijk zijn; ik heb geen idee. Het inruilproces is iets waar ik 0,0 zicht op heb.
Maar er is gelukkig wel een manier om contact op te nemen met de klantenservice die zich specifiek met de inruil bezighoudt. Je kunt ze een berichtje sturen op deze pagina.
Laat je ons weten of het zo lukt? 🙂
Hoi @danielbush
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Verdorie, dat is wel heel vervelend. Maar gelukkig heb je wel bericht dat die is aangenomen, dus bewijs goed bewaren. Je zegt niets te kunnen vinden. Helpt deze pagina je misschien?
https://inruildeals.vodafone.nl
Laat nog even weten of je hiermee bent geholpen.
dank je wel!
Er staat op die pagina geen uitgebreide info over het verwerkingsproces. Wel dat als hij is ontvangen gelijk nagekeken gaat worden. Je ontvangt dan binnen 14 dagen het bedrag.
Maar ik had dus wel deze week een mail verwacht dat het goedgekeurd is voor het afgesproken bedrag. Want als het toch lager uitvalt dan moet je alsnog goedkeuring geven
Dan verwacht ik dat ze je nog wel zullen berichten.
Hey @danielbush . Welkom hier!
Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent.
Nu ga ik eerlijk zijn; ik heb geen idee. Het inruilproces is iets waar ik 0,0 zicht op heb.
Maar er is gelukkig wel een manier om contact op te nemen met de klantenservice die zich specifiek met de inruil bezighoudt. Je kunt ze een berichtje sturen op deze pagina.
Laat je ons weten of het zo lukt? 🙂
Hoi @Lycke Vodafone
Ik heb vanochtend al contact gehad via de telefoon met Brightstar. Met mijn referentienummer konden ze niet zien of hij was aangekomen. Ik moest het verzendbewijs via de mail aan hun laten zien. Ik heb dit zojuist gedaan dus nu afwachten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...