danielbush

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Inruildeals - wanneer hoor ik wat?

Ik heb 8 dagen geleden een Samsung A50 aangetekend opgestuurd. 1 dag later zag ik via de track & trace dat hij afgeleverd was.

Ik heb tot heden nog niets gehoord. Ik had ook wel een mail verwacht dat hij ontvangen was en nagekeken gaat worden.

Als ik het 0800 nummer bel van het bedrijf die dit voor Vodafone doet  krijg ik een bandje dat ik iets moet inspreken.

Ik kan ook nergens vinden hoe het proces verloopt met inruilen en of dit dus normaal is.

 

Groetjes Daniël

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @danielbush . Welkom hier!

Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. 

Nu ga ik eerlijk zijn; ik heb geen idee. Het inruilproces is iets waar ik 0,0 zicht op heb. 

 

Maar er is gelukkig wel een manier om contact op te nemen met de klantenservice die zich specifiek met de inruil bezighoudt. Je kunt ze een berichtje sturen op deze pagina. 

Laat je ons weten of het zo lukt? 🙂 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @danielbush 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Verdorie, dat is wel heel vervelend. Maar gelukkig heb je wel bericht dat die is aangenomen, dus bewijs goed bewaren. Je zegt niets te kunnen vinden. Helpt deze pagina je misschien? 

https://inruildeals.vodafone.nl
Laat nog even weten of je hiermee bent geholpen. 

danielbush
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

dank je wel!

Er staat op die pagina geen uitgebreide info over het verwerkingsproces. Wel dat als hij is ontvangen gelijk nagekeken gaat worden. Je ontvangt dan binnen 14 dagen het bedrag.

 

Maar ik had dus wel deze week een mail verwacht dat het goedgekeurd is voor het afgesproken bedrag. Want als het toch lager uitvalt dan moet je alsnog goedkeuring geven 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan verwacht ik dat ze je nog wel zullen berichten. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @danielbush . Welkom hier!

Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. 

Nu ga ik eerlijk zijn; ik heb geen idee. Het inruilproces is iets waar ik 0,0 zicht op heb. 

 

Maar er is gelukkig wel een manier om contact op te nemen met de klantenservice die zich specifiek met de inruil bezighoudt. Je kunt ze een berichtje sturen op deze pagina. 

Laat je ons weten of het zo lukt? 🙂 

danielbush
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi @Lycke Vodafone 

Ik heb vanochtend al contact gehad via de telefoon met Brightstar. Met mijn referentienummer konden ze niet zien of hij was aangekomen. Ik moest het verzendbewijs via de mail aan hun laten zien. Ik heb dit zojuist gedaan dus nu afwachten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic