Hallo Cindy,
Even voor mijn begrip. Eerst heb je dus meerdere keren een verkeerde Pin-code voor je SIM-kaart beveiliging ingevoerd. Daarna moest je een PUK-code voor het ontgrendelen van je vastgelopen SIM-kaart invoeren. Dat heb je gedaan met de juiste PUK-code van acht cijfers en daarna moest je een NIEUWE SIM-kaart PIN-code invoeren. Van vier cijfers (of langer) ?
Normaal gesproken accepteert je smartphone dan alleen de NIEUWE SIM-kaart PIN-code. Maar bij jou dus niet. Welk merk en type smartphone heb je? En welke melding krijg je als je je SIM-kaart in een andere smartphone stopt (eventueel met sim-kaart-adapter).
Vraagt die andere smartphone dan om de PIN-code van de SIM-kaart. Of om de PUK-code van de SIM-kaart?
Bij herhaaldelijk (drie keer) invoeren van de verkeerde PUK-code wordt de SIM-kaart geheel onbruikbaar. En moet je een nieuw SIM-kaart aanvragen bij Vodafone. Dat kan niet via dit Forum.
Maar via de klantenservice op telefoonnummer 0900-0940 Dus met een geleende smartphone van iemand anders. Of met een vaste telefoonlijn.
Succes!
Netwerker