astridvansoelen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

PDP identificatie niet geaccepteerd

Ik ben in turkije en heb alles op reis aangezet. Mobiel internet werkt niet. Staat wel 3g maar krijg melding PDP identificatie niet geaccepteerd. Rare is. Het heeft half uur gewerkt en daarna klaar. Ik heb een iphone 5. Graag oplossing aub
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Als je deze melding krijgt staan of je instellingen niet goed of je hebt het limiet bereikt buiten de bundel.
De instellingen van een iPhone zijn als volgt: mobiele data aan, data roaming aan, eu internet uit als je deze optie hebt. En als je op mobiele data netwerk klikt daaronder zie je bovenaan een apn staan. Dit is live.vodafone.com, gebruikersnaam vodafone en wachtwoord vodafone. Heb je een zakelijk abonnement dan kun je ook de office.vodafone.nl proberen met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord.

Betreft het limiet moet ik je doorverwijzen naar de klantenservice of via nu vodafone kun je dit aanpassen.
Vanuit hier kan ik je daar niet mee verder helpen omdat hier geen privacy gevoelige informatie gedeeld wordt en ik niet vanuit hier in de systemen kan.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
astridvansoelen

Ik neem aan dat je PDP-identificatie bedoelt. Ik heb je topic titel daarom aangepast.
Anonymous
Niet van toepassing
Is het nog gelukt
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
astridvansoelen aangezien je niet meer gereageerd hebt sluit ik dit topic.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic opnieuw verplaatst naar archief, deze was gesplitst, waarschijnlijk foutief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic