Hallo, mijn SIM is op 4/8 (twéé weken geleden dus!) op mijn verzoek door Vodafone geblokkeerd omdat ik mijn mobiel was verloren. Die werd gelukkig snel gevonden én geretourneerd door de eerlijke vinder. Ik heb daarop mijn SIM weer laten deblokkeren. Dacht ik. op 5/8 bleek dat dat niet was gelukt en sindsdien is Vodafone, ondanks mijn ettelijke pogigien via telefoon, chat en zelfs bezoek aan een Vodafone winkel, om dit op te (laten) lossen, nog steeds NIETS gebeurt. Ik ben dus als twéé weken volledig telefonisch onbereikbaar, en daarmee ook mijn kantoor (want onze vast elijn staat doorgeschakeld naar mijn mobiel). We kunnen zelfs geen betaling doen, want de bank werkt met bevestigingen via SMS.
Al met al volledig onacceptabel en onaanvaardbaar. Niet in de laatste plaats omdat de behandeling door Klantenservice (zelf kennelijk ook machteloos en gefrustreerd) niet om naar huis te schrijven is. Schrijnend vind ik het dat Vodafone voledig stil en passief blijft en zich op geen enkele wijze gevoelig lijt te voelvoor het belang van de klant. Een zakelijke klant. Ook al is het van het segment "klein bedrijf".
Hoe gaan jullie ons helpen ?
Of moet ik echt, zoals iedereen mij inmiddels adviseert, mijn ongenoegen uiten op social media? En klachtenburo's en -programma's inschakelen?
Want zeg nu zelf, twéé weken zakelijk onbereikbaar zijn is toch ONAANVAARDBAAR en va de gekke ?