Moes89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

problemen voicemail

Ik ben al jaren vodafone klant, en nooit problemen met mijn voicemail gehad. Maar laatst gaf iemand aan dat hij een bericht ingesproken had op mijn voicemail. Nu kreeg ik geen melding dat ik een nieuw voicemail bericht heb ontvangen, en wanneer ik zelf naar 1233 bel krijg ik alleen een kiestoon, en na een aantal keer overgaan geeft hij aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden en wordt er opgehangen. Dit heb ik nu al twee dagen, en ik krijg ook mijn voicemail niet aan of uit gezet. Blijkbaar kan mijn voicemail dus wel ingesproken worden, maar ik kan er zelf geen verbinding mee maken. Hoe kan ik dit oplossen?
1 Reactie 1
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Moes89,

Dat is natuurlijk wel vreemd. Met de code 12331 kun je de voicemail inschakelen, en met de code 12330 kun je de voicemail uitzetten. Helpt het als je de voicemail eens uit/aan zet?

Als het niet lukt, denk ik dat het handig is als een medewerker de voicemail instellingen in ons systeem even nakijkt. Om dit na te kijken hebben we jouw gegevens nodig. Maak je misschien gebruik van Facebook of Twitter? In dat geval kun je ons een privébericht sturen via Social Media. Mijn collega's kunnen dan een aantal zaken controleren en kunnen de voicemail eventueel voor je resetten of uitschakelen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic