bert69

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

probleem met email

Hallo,

tot voor kort kon ik met de iphone 4 al mijn email ophalen, zowel van mijn eigen website als mijn prive mail van ziggo. Sinds gister kan ik wel mail ontvangen maar niet meer versturen. krijg als foutmelding dat de server de mail niet herkend.

wie kan mij helpen?  heb al van alles geprobeerd opnieuw in te stellen tot het aanmaken van nieuwe account

alvast bedankt Bert
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey Bert69,

Ik heb even mijn eigen iPhone erij gepakt en zo ver ik weet moet je de uitgaande informatie van Vodafone zelf invullen. Hieronder vind je de info 😃

Instellingen -> Email, contacten, agenda's -> selecteer je mail -> selecteer account -> selecteer smtp -> selecteer hoofdserver

• Hostnaam: authsmtp.vodafone.nl
  • Gebruikersnaam: wat je gberuikt bij het inloggen van My Vodafone (ik geloof als het niet aangepast is dan word het standaard mail06xx)
  • Wachtwoord: Dat van My Vodafone
  • SSL: Aan
  • Poort:465
Met vriendelijke groet

WhiteWolf

Bekijk in context

1 Reactie 1
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey Bert69,

Ik heb even mijn eigen iPhone erij gepakt en zo ver ik weet moet je de uitgaande informatie van Vodafone zelf invullen. Hieronder vind je de info 😃

Instellingen -> Email, contacten, agenda's -> selecteer je mail -> selecteer account -> selecteer smtp -> selecteer hoofdserver

• Hostnaam: authsmtp.vodafone.nl
  • Gebruikersnaam: wat je gberuikt bij het inloggen van My Vodafone (ik geloof als het niet aangepast is dan word het standaard mail06xx)
  • Wachtwoord: Dat van My Vodafone
  • SSL: Aan
  • Poort:465
Met vriendelijke groet

WhiteWolf
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic