Fi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S problemen

Hallo,

Vanmorgen opgestaan met een groot probleem met mijn Galaxy S. Batterij was vol toen ik ging slapen. VOlgende ochtend zag ik dat me telefoon uit was. Batterij was leeg, wat al heel raar was. Vervolgens batterij even geladen, dus lader aan gehangen even zo gelaten en vervolgens telefoon weer aangezet.

Zie ik dat mijn hele telefoon op hol geslagen is. Mijn instellingen is niet meer zoals ik het al ander half jaar heb staan. NIeuwe schermen, leek er dus op dat hij een hij weer terug was bij de fabrieksinstellingen.
Zie ik dat mijn 3G niet meer werkt, ik kan hem niet meer vergrendelen/beveiligen, als ik op mijn uitknop klik krijg ik 1 optie en dat is uitschakelen terwijl dit voorheen meerdere opties aangaf, mijn telefoonnummers zijn allemaal verdwenen en mijn home knop werkt niet meer.
 
Ik heb dus geen flauw idee wat er gebeurd is en baal hier echt ontzettend van. Moet nu weer alles opnieuw instellen en ben dus mijn nrs kwijt. Geprobeerd om het aan en uit e zetten voor mijn 3G en eventueel checken of hij weer naar mijn oude instelling gaat maar helaas na 5 pogingen bleef het zoals ik het dus vanmorgen aan had gedaan!

Zijn er oplossingen voor mijn 3G, home knop en beveiliging?
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic