Do_1989

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

power-up

beste vodafone medewerker,

op mijn thuisadres maken wij gebruik van internet tv en bellen en onderweg maak ik gebruik van een vodafone red abonnement, 300mi/onbeperkt sms en 2gb data. erg tevreden over de diensten. echter kregen wij vorige maand of twee maanden geleden een melding dat ik in aanmerking kwam voor een extra 3gb bundel, jeej, dacht ik, dat is absoluut niet verkeerd! ik heb dit meegenomen in mijn overweging ten tijde van de verlenging van mijn abonnement (overigens ook vlekkeloos verlopen, ben al jaren niets anders gewend) maar ik zie nog altijd geen 3gb extra verschijnen. activatiemail reeds opgevolgd.. Kunnen jullie dit aanzetten? bvd! mvg dominick
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Wij kunnen dat niet, dit gaat via de klantenservice. Wij kunnen namelijk niet in de systemen. Normaliter duurt het een maand voordat het geactiveerd wordt
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten. Op een later moment wordt dit topic gearchiveerd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic