Hooz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

pdp identiteit niet geaccepteerd

Bij internetGebruik -zonder WiFi -  met iPhone 7 kreeg ik zomaar melding “Pdp  identiteit niet geaccepteerd”. Nooit eerder gehad. Hoe kan ik dat herstellen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hooz
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Aanvankelijk niet gelukt. Bij vodafonewinkel in R perfect geholpen. Met dezelfde routing die ik ook geprobeerd had. De klantgerichte mevrouw had vervolgens een wonderlijk alternatief : wellicht is simkaart kapot. En dat was idd het geval. Alles werkt weer… Hulde!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Hooz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vervelend maar snel zelf op te lossen. Je internet settings opnieuw invullen, APN en username/password onder instellingen->algemeen->netwerk->datanetwerk oid


De APN controleren doe je via Instellingen - Mobiele netwerk - Mobiele data netwerk.

  • De APN is: live.vodafone.com
  • Gebruikersnaam is: vodafone
  • Wachtwoord is: vodafone.

Mocht er nog andere APN's staan, dan mag je deze verwijderen.

Tot slot is er nóg een handige optie bij iPhones: Je hebt namelijk de mogelijkheid om de netwerkinstellingen te resetten. Dan zou het kunnen dat alles weer netjes terug staat en dan hoef je het zelf niet in te vullen. Maar invullen kan ook 🙂

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Gelukt, @Hooz ? 🙂 

Hooz
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Aanvankelijk niet gelukt. Bij vodafonewinkel in R perfect geholpen. Met dezelfde routing die ik ook geprobeerd had. De klantgerichte mevrouw had vervolgens een wonderlijk alternatief : wellicht is simkaart kapot. En dat was idd het geval. Alles werkt weer… Hulde!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Het leven kan soms zo eenvoudig zijn…. Een defect SIMkaart 
Fijn dat het weer werkt en veel plezier!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic