maviclass

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

overstappen

goedemorgen
ik heb tmobile abonnement afloop 12 februari 2018 mijn toestel is kapotgegaan ik wil overstappen naar vodafone kan ik nu al overstappen naar vodafone met een nieuwe telefoon alvast bedankt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi maviclass

Welkom op de community!
Leuk om te lezen dat je naar ons toe wilt komen.

Je kunt maximaal 120 dagen voor je einddatum bij T-mobile nummerbehoud aanvragen en hierdoor overstappen naar ons. Je nummer komt dan op de einddatum over naar ons. Bestel je daarbij een telefoon en hij is op voorraad, dan krijg je hem al meteen geleverd.

Je kunt ook eerder overstappen maar dan krijg je of dubbele abonnementskosten of een afkoopsom. Dat zou zonde zijn!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi maviclass
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ja hoor, je abonnement is inmiddels klaar bij TMobile dus je kan zo overstappen. Wel rekening houden met 1 maand opzegtermijn maar je krijgt van Vodafone al wel je nieuwe telefoon toegezonden en je nieuwe Sim-kaart. Het toestel kan je dan al wel gebruiken, met je Sim-kaart van TMobile en zodra je nummer omgezet is en je abonnement ingaat bij Vodafone kan je je Vodafone Sim-kaartje in je nieuwe toestel doen en je gaat verder bij Vodafone 🙂

Bij het overstappen hoef je zelf je abonnement niet te stoppen bij TMobile, dat doet Vodafone voor je! Wel bij aanvraag natuurlijk opgeven dat je nummerbehoud wenst, dan kan je dat gelijk regelen.

Succes en mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust en alvast welkom bij Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi maviclass

Welkom op de community!
Leuk om te lezen dat je naar ons toe wilt komen.

Je kunt maximaal 120 dagen voor je einddatum bij T-mobile nummerbehoud aanvragen en hierdoor overstappen naar ons. Je nummer komt dan op de einddatum over naar ons. Bestel je daarbij een telefoon en hij is op voorraad, dan krijg je hem al meteen geleverd.

Je kunt ook eerder overstappen maar dan krijg je of dubbele abonnementskosten of een afkoopsom. Dat zou zonde zijn!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik neem aan dat je februari 2019 bedoelt in plaats van 2018. Anders mag je natuurlijk al meteen nummerbehoud aanvragen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hmm... je kan het op twee manier lezen 🙂
maviclass kan hier alleen antwoord op geven 😛
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic