HOFF

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

overstappen Ziggo -> Vodafone

Op 16 september zou ik "automatisch" overstappen van Ziggo naar Vodafone.
Nieuwe sim kaart ontvangen, dus vol goede moed wachten op wat er komen zou....
Nou niks dus....
Vooraf zou ik nog een berichtje krijgen als het zo ver was. Niks gezien...
Gister (de 16e) niets gehoord...
Vandaag nog steeds niet....
Inloggen bij my Vodafone lukt niet, want mijn nummer is niet bekend...
Bellen naar 1200 lukt niet, want op zondag kan je niet geholpen worden met dergelijke vragen....
En daar zwem je dan, in niemandsland...
Tsja... een goed begin is het halve werk 😉
Wat nu?
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is zeker geen goed begin HOFF
Ik raad je aan om te bellen met 0800-0094 houd dan je mobiele nummer en simkaart nummer bij de hand, zodat mijn collega,s het allemaal erbij kunnen zoeken en controleren waar het mis gaat.

Vanuit hier kan ik helaas niet in de systemen. Dit is ivm jouw privacy oa.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic