Hoi @jojojo45
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als eerst wil ik met je laatste vraag beginnen. Je vraagt om een 5G kaartje, die bestaan niet. Je huidige SIMkaart kan deze aan, mits deze al tig jaren oud is, dan kan je deze laten omruilen via een Vodafone winkel, of laten opsturen. En voor het ontvangen van 5G heb je natuurlijk wel een toestel nodig die dit aan kan. Voor een volledige lijst van toestellen, die nu op 5G moeten werken bij Vodafone, kan je hier vinden.
Dan het verhaal over je nieuwe abonnement bij Bel Simpel, of gaat het alleen om de koop van een toestel? Dit is vrij administratief en dat kunnen wij als klanten onder elkaar niet oplossen. Daarom is het beter om bij je profielinstellingen de gevraagde gegevens in te vullen en dan kan een Vodafone medewerker met je mee kijken wat er aan de hand is.
Hoop dat je hier een beetje uit komt, mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!