willemijnhul

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opwaardeerbon ongeldig

Gisterenavond (11 augustus 2017) heb ik bij de Albert Heijn een opwaardeerbon gehaald, met een waarde van 10 euro. Toen ik deze wilde verzilveren, kreeg ik de melding dat de opwaardeercode ongeldig zou zijn. Mijn tegoed heb ik dus niet ontvangen, terwijl ik er wel gewoon voor betaald heb. Na het 5 keer geprobeerd te hebben, moet ik 24 uur wachten voor ik weer een opwaardeercode kan verzilveren. Wat is dit? Hoe kan dit? Ik probeerde te bellen naar 1200 maar het keuzemenu pakt hij ook niet. Ik vind het erg oneerlijk, aangezien ik er gewoon voor betaald heb. Ik hoop dat Vodafone me hiermee kan helpen.
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi willemijnhul,

Dat is geen pretje en zonde van het geld als de code niet werkt. We kunnen alleen niet controleren via het forum wat er op dit moment precies mis gaat. Je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice, eventueel kun je ook via Twitter of Facebook een bericht sturen.

Voor nu een fijne avond verder en geniet van het weekend.
Groet,
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic