Dallas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opgezegd maar verbinding werd verbroken

Ik heb zojuist telefonisch mijn abonnement opgezegd maar voordat ik mijn email adres kon doorgeven waar de bevestiging naartoe gestuurd kan worden werd de verbinding verbroken.
Ik heb teruggebeld maar na 25 minuten in de wacht gehangen te hebben heb ik opgehangen. Ik bel vanuit het buitenland en dat kost nogal wat..
Ik kan nergens vinden hoe ik per email in contact kan komen met de klantenservice.


3 Reacties 3
Vera

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Je vindt hier op onze website de mogelijkheid om een mail te sturen naar de klantenservice: http://vodafone.nl/e-mail/.
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Hi Dallas,

Je kunt ook als je inlogt op je MyVodafone account contact zoeken via de chat, mijn collega's kunnen dan de opzegging voor je bevestigen per email 😄

Groetjes!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic