stephanievds92

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

onverklaarbare barst in scherm Samsung

Ik heb net een maand de Samsung galaxy S7 edge en er zit een onverklaarbare barst aan de linker zijkant van het scherm van onder naar boven. Ik heb een hoesje en deze telefoon is nog geen ene keer gevallen. Ik heb Samsung zelf gebeld en die zei dat het kon komen door opladen of hitte van je telefoon of door bepaalde druk van de telefoon maar alsnog zou ik de kosten zelf moet betalen omdat ze dit gewoon zien als schade door ongeval. Ik zelf vind dit gewoon belachelijk, ik zie dat ik niet de enigste ben en zie veel online voorbijkomen met dit probleem en voornamelijk dat het gebeurd door opladen of hitte van de batterij. Samsung zelf ontkent dat. Wat kan ik in deze situatie doen want ik ga geen 300 euro betalen incl. reparatie kosten om mijn scherm te laten maken terwijl ik niet verantwoordelijk ben voor de schade.
8 Reacties 8
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi stephanievds92, welkom op het forum! Wat vervelend dat je dit ervaart! In de garantievoorwaarden van de fabrikant kun je terugvinden wat wel of niet binnen de garantie valt. Deze voorwaarden vind je in de officiële documenten die je bij de aankoop van het product hebt gekregen. Of op de website van de fabrikant. Over het algemeen valt bij de meeste fabrikanten gebruikersschade zoals vocht-, val-, stoot- of drukschade niet binnen de dekking. Wij kunnen op voorhand niet aangeven of er sprake is van vocht-, val-, stoot- of drukschade. Dit kunnen alleen de monteurs alleen tijdens onderzoek bepalen. Kijk op https://vodafone.nl/reparatie voor meer informatie. Er zijn winkels met een monteurservice, kijk hiervoor op https://vodafone.nl/winkels. In de meeste gevallen zal het toestel worden opgestuurd.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
stephanievds92

Is het toevallig een paarse breuklijn?
stephanievds92
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee het is gewoon een barst in het scherm.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
stephanievds92, in dat geval kun je mijn eerdere reactie aanhouden ;).
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi stephanievds92,

Heb je je toestel ondertussen laten repareren?
stephanievds92
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Ja me scherm is gemaakt ik heb het via mijn verzekering kunnen regelen. Maar toch een kostenplaatje van 368 euro.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi stephanievds92,

Dat is wel een prijskaartje, gelukkig dat dit geregeld is via je verzekering!

Uiteindelijk heb je nu weer een 100% bruikbare telefoon!

Groet,
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic