Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,080Oplossingen
  • 1,458Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Samsung Galaxy S4 gesprekken geven geen geluid Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Sinds een week of twee heb ik problemen met mijn Samsung Galaxy S4.Als ik iemand bel of wordt gebeld hoor ik zelf geen geluid en de ander hoort mij (vaak) ook niet.Het enige wat er aan de ander...

JoeyErdogan door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

24 maanden korting Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Op 13 november 2013 heb ik een SO Bel+SMS+Web 100 abonnement afgesloten van €19,00 per maand. Hierbij kreeg ik 24 maanden 12,5% korting. Het bedrag wat ik dus per maand betaalde is €16,63.In ju...

mnienke door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geslacht op my vodafone verkeerd opgegeven Alleen-lezen Onopgelost

Hoihoi, ik heb zojuist een account aangemaakt op My vodafone, de app, ik had aangegeven dat ik als mvr aangesproken wil worden want ik ben een vrouw. Toen ik zojuist bezig was met de bevestiging zag i...

Tessabrom door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekening klaar Alleen-lezen Onopgelost

Goedeavond, Ik heb een paar weken geleden contact via Facebook gehad met Melanie. Om een lang verhaal kort te maken komt het er op neer dat er een fout bij jullie is geweest en dat ik jullie mijn kost...

blokkade Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,Ik heb een vraag ik ben te laat met betalen.Ben pas net terug uit het ziekenhuis omdat ik een herseninfarct had heb pas net vanmorgen rekening kunnen overmaken dit moest voor 7 oktober geb...

Rubbol door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone niet bereikbaar Alleen-lezen Onopgelost

Heb nu al 3 X gebeld met klantenservice en na een uur nog niemand gesproken.... Vind dit belachelijk

Terugbetalen lukt Vodafone maar niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn abonnement verlengd en gewijzigd echter in augustus is en het oude en het nieuwe abbonnement ingehouden ik zag dit op my vodafone. Dit zou terugbetaald worden maar werd wel eerst geincasse...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Ipad abonnement verlengen? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb ongeveer 4 jaar geleden een Ipad gekocht met abonnement. De laatste tijd is m'n ipad nogal traag en ik vroeg me toen af of ik dit abonnement kan verlengen? Ik kan op de site verder niks vinden ...

DjindaS door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

kosten bellen met je NL mobiel in Spanje naar service nummer Alleen-lezen Onopgelost

Graag wil ik de kosten weten die vodafone berekend bij:Bellen met een NL mobiel in Spanje naar het spaanse nummer 0034902808005 . Dit is de klantenservice van vliegtuigmaatschappij Vueling in Spanje. ...

Xperia Z barst in het scherm Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Ik ben denk ik net zoals vele 1 van de slachtoffers van Xperia z waar het scherm kapot is, nu door de vele berichten op internet en Radar weet ik het even niet meer.Wat doet Sony op he...

Carlos0_0 door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Simkaart niet geactiveerd Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Vodafone,Gisteren zou er een nieuw abbonement van mij in moeten zijn gegaan. Helaas werkt de simkaart nu nog steeds niet. Ook mijn oude simkaart werkt niet meer, wat betekent dat ik twee onwerkzam...

Kikiris door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sony xperia Z5 Alleen-lezen Opgelost

Kunnen jullie een indicatie geven van wanneer de Sony xperia Z5 Compact geleverd gaat worden? Groet,

note 4 onstabiel na update 5.1.1 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo. Ik heb een note 4 en daar kreeg ik laatst de mogelijkheid te updaten naar andeoid 5.1.1.Ik ging er eigenlijk vanuit dat dit een verbetering zou betekenen....Had ik deze update maar NOOIT geacce...

Ik kan niet interneten of bellen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Vodafone 4G abonnement op een Iphone 6 Plus. Sinds een aantal dagen kan ik niet meer internetten of bellen met mijn abonnement. Ik heb gelezen dat meerdere mensen last hebben van dit proble...

Cosmo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe stel ik handmatig een nieuw netwerk in op mijn iPhone 4S? Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben in het buitenland (Bali) en heb al een ruime week geen netwerk meer. Nu lees ik overal dat ik deze handmatig moet omzetten (er zit namelijk een storing op het automatisch ingestelde netwerk). A...

Overstappen voor einde contract T-Mobile naar Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Mijn sim-only contract bij T-Mobile loopt 27-10 af. Ik heb dit contract zelf opgezegd en de beëindiging van het contract is al geregeld met T-Mobile. Ik wil overstappen naar Vodafone, omdat het 4G net...

Vodafone 1201 Klantenservice, veel te lange wachttijden. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een vraag over een rekening van mij. Gisteren probeerde ik daarom de Klantenservice van Vodafone te bellen, maar er werd al direct gezegd dat het "bijzonder" druk is op dit moment. Nou i...

Pierlala door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vroegtijd stopzetten abonnementen + slechte afhandeling Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Is er al meer bekend over incidentnummer: 151001-000497Betreft: Vroegtijdig stopzetten van 2 abonnementen wegens mogelijk vertrek buitenland met inachtneming van de afkoopsom (alle openstaande ...

Eindelijk van abo af, 2 maanden later geld afgeschreven Alleen-lezen Onopgelost

2 jaar geleden hebben mijn vrouw en ik allebei gekozen om te switchen naar een Vodafone abo via een Vodafone winkel. Eenmaal thuis bleek dat we nauwelijks bereikbaar waren en hiermee terug gegaan naar...

spmunk door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nummerbehoud bij overstap Abonnement naar prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Mijn Vodafone abonnement loopt af op 14-11-2015. Ik zit tot en met Januari in het buitenland dus ik heb een Vodafone prepaid simkaart gekocht om tot die tijd nummerbehoud op aan te vragen.Nu wi...

mnienke door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen