blrt

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

online rekening

Ik zie mijn aankomende nota wel in mijn overzicht alleen ik kan deze niet openen. Is het zo dat ik de specificatie pas kan openen wanneer de incasso gedaan is?? Staay erachter dat het rond de 25ste geïncasseerd wordt. .
7 Reacties 7
paul-robert

Liefhebber
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
bekijk je het overzicht via de my vodafone app dan kun je hem niet inzien. via de site wel.
blrt
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Via de site gebruik ik het.. maar ik kwn zeg maar niet op de desbetreffende specificatie klikken om deze te openen, bij de voorgaande kan dit wel gewoon
paul-robert

Liefhebber
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
ben zelf ook even ingelogd op de site, maar kan gewoon de laatste drie rekeningen openen. (dus niet verder terug). Ook de nota van juli met incasso datum 20-7-13 kan ik openen.
paul-robert

Liefhebber
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
volgens mij weet ik het al, nota staat op de site, vervolgens krijg je een paar dagen voor afschrijving een sms/email met de mededeling "er staat een nieuwe nota voor u klaar". pas vanaf die melding kun je hem inzien.
blrt
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Oh ok.. dan wacht ik daar nog even op.. thanks
Noah

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo , ik zit met het volgende probleem .
Ik heb me aangemeld om mijn rekening als sms en als mail gestuurd te krijgen maar er gebeurt niets .
Ik kan mijn rekening Niet via de vodafone mobiel app bekijken maar ook niet als ik via een pc inlog , en dat veranderen naar een papieren rekening schijnt niet mogelijk te zijn . mvg
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Noah,

Waarom lukt online bekijken niet? Krijg je een foutmelding? En hoe heb je je proberen aan te melden voor sms en e-mail?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic