Excuus @Philipsen1969! daar heb ik helemaal overheen gelezen :(.
Je kunt het formulier lastig gevallen worden invullen.
- We proberen het nummer van de plager te achterhalen. Als het een Nederlands nummer is dan sturen we een eerste waarschuwing via een brief of sms. Van buitenlandse nummers hebben wij geen klantgegevens. Daarom kunnen we bij overlast van buitenlandse nummers niet helpen. (in dit geval zoeken we uit wie diegene is).
- Is de overlast na 2 weken nog niet gestopt? Meld dit dan opnieuw via het onderstaande formulier. De plager krijgt dan een tweede waarschuwing.
- Houdt het daarna nog niet op, dan blokkeren we het nummer van de plager. Als het om een Vodafone nummer gaat, regelen wij dat zelf. Anders laten we de aanbieder van de plager het nummer blokkeren.
Belangrijk om te weten
- Bij een gemiste oproep kunnen we geen onderzoek starten. Neem het telefoontje van de plager dus aan, zodat er een verbinding gemaakt wordt. Al is het maar 1 of 2 seconden.
- Bel of sms zelf niet terug. Als je zelf contact hebt opgenomen met de plager is overlast niet meer te bewijzen.
- We houden je op de hoogte via e-mail. Je krijgt een bericht als we het nummer van de plager geblokkeerd hebben.
Overlast melden
Vul het formulier in als je binnen 3 weken minimaal 3 keer bent lastig gevallen. Vul één van de volgende overlastmomenten in:
- Een gesprek, waarbij minimaal 1 seconde verbinding is geweest, of een voicemailbericht is ingesproken
- Een sms of mms
Het formulier kun je hier invullen: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...
Je kunt zelf ook eventueel het nummer blokkeren.