Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,236Oplossingen
  • 1,675Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Mogelijke korting bij verlenging Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone-mensjes,Ik ben zelf klant bij Vodafone & Ziggo, en ik moet binnenkort mijn mobiele abonnement gaan verlengen. Ik zit al 4 jaar bij jullie, en ik vroeg me af of ik naast het hele gedoe m...

ingangsdatum Alleen-lezen Opgelost

beste vodafone,ik ben vorige maand overgestapt van T - mobile naar vodafone, ik heb inmiddels al een maand de mate 20 pro op m'n buro liggen en wil graag weten wanneer m'n meegenomen nummer in gebruik...

carlo1964 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik kan niet bellen Alleen-lezen Opgelost

Ik kan niet bellen.Mijn nota die gestorneerd was, heb ik vrijdag handmatig overgemaakt.Graag zsm een oplossing

Factuur betalen van Ziggo Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag mijn factuur betalen van Ziggo maar kan deze niet meer vinden

Asmodee door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hulp nodig bij de Iphone Alleen-lezen Onopgelost

hulp nodig bij mijn iphone x

Lost my Contacts Alleen-lezen Opgelost

I lost my contacts

Abdel15 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blokkade 0900 opheffen Alleen-lezen Opgelost

Hok ik kan ineens geen 0900 nummers meer bellen of online betalingen doen via vodafone met spellen ofzo?Hoe kan ik deze opheffen?MvrJua

Red 40 mb Alleen-lezen Opgelost

Heb je onbeperkt bellen vanuit Oostenrijk naar Nederland

E ipv 4g Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Sinds enkele weken verbindt mijn telefoon alleen nog met 4g na opnieuw opstarten.Wanneer ik vanaf wifi weer naar het mobile netwerk ga krijg ik alleen een E.Start ik mijn telefoon opnieuw op heb...

Extra mb's internet Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond,Ik heb op 27-08-2018 een Vodafone red essential abonnement afgesloten,toen is mij verteld dat ik bij mijn huidige Internet 3gb van Vodafone daar nog eens 5gb internet bij zou krijgen koste...

sms-service van 3669 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb op mijn factuur een sms-service van 3669.Hoe kan ik zorgen dat ik dat geld 12,- retour ontvang? Ik wil dit nl niet.

Brab1812 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Telefoonterreur vanuit duitsland +49152 Alleen-lezen Onopgelost

Heeft er iemand ook last van Duitse oproepen van +49152........?Wat kun je eraan doen?Ze laten 1x overgaan en hangen op voordat je op kan nemen.

Nelis87 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzeggen huidige abbonnement Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik ben vergeten mijn huidige abbonnement op te zeggen een maand voor einddatum(10 januari)kunnen jullie dat voor mij regelen als ik bij jullie een nieuw abbonnement per 10 januari af ga sluiten...

P.A door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Betalingen / Blokkade Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben geblokkeerd van mijn diensten omdat ik niet optijd betaald heb ,heb inmiddels me rekeningen betaald wil graag weer van me diensten gebruik maken

Koert91 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simonly Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Ik heb nu een prepaid simkaart. En ik zou graag overstappen naar simonly..Is het mogelijk om over te gaan naar simonly zonder mijn simkaart te vervangen? Zoja, hoe?Met vriendelijke groet,Bart-Jan

Abonnement verhoging Alleen-lezen Opgelost

Mijn abonnement loopt bijna af en heb nu een aanbieding gehad van Vodafone die bijna 60% hoger is dan dat ik had. Het data tegoed is hierbij ook veel lager dan ik had, van 10 GB naar 6 GB , alleen het...

Jos10 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing vodafone app? Alleen-lezen Opgelost

Vanaf vorige week donderdag proberen we in te loggen op My Vodafone. Wachtwoord waren we vergeten dus een nieuwe aangevraagd. Pas na anderhalve dag kregen we daar een mail over. De link gevolgd, en we...

Folmer door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nano simkaart nodig Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik werk bij Capgemini en ik maak gebruik van een abonement via Capgemini.Mijn naam is Marinus/Rinus Heer en mijn tel. nr. is 06*moderator edit: 06-nummer verwijderd*.Hoe kom ik aan een nano simk...

rheervoda door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

kan niet inloggen op de vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

meerdere malen geprobeerd in te loggen en zelfs wachtwoord aangepast, lukt het me niet om toegang te krijgen tot de app...hebben hier meerdere mensen last van?

abdi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstap met nummerbehoud, wanneer gaat het in? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo. Mijn nieuwe telefoon abonnement van Vodafone zou in december in gaan. Gisteren liep mijn contract bij KPN af. En nog steeds ben ik niet aangemeld bij Vodafone. In het contract wat ik hier voor ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen