Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,284Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

account aanmaken Alleen-lezen Onopgelost

Ik Heb de app my Vodafone gedownload en probeer een account aan te maken maar helaas ontvang ik geen bevestigingsmail. Heb de app al verwijderd en opnieuw gedownload maar niets. Heb ook al in mijn spa...

Multisim opwaarderen Alleen-lezen Opgelost

Zit in het buitenland met een tp-link router met multisim. Ben nu bijna door mijn data heen. Kan ik online opwaarderen en zo ja, hoe? P.S. de multisim staat op het tweede nummer op mijn abonnement.

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft 06 nummer online geplaatstTopicGeplaatst door: Corrossi

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft Ziggo in de naam, dat is niet toegestaan TopicGeplaatst door: Theoziggo

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant z’n mail adres staat erin!!Daarnaast is dit het juiste antwoord. Maar echt een antwoord is het niet, als je het mij vraagt TopicGep...

Klacht Alleen-lezen Onopgelost

Op 1 mei mijn abonnement verlengd, start 06-07-2019. Achteraf had ik toch liever een abonnement met mobiel willen hebben.Vanmorgen naar de winkel in Zwolle, ik denk ik heb nog tijd genoeg.....Blijkt i...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen