PeterMucus

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ongevraagde sms van Vodafone

Na diverse malen lastig gevallen te zijn door de irritante jongens en meisjes van de telefonosche verkoopdienst, heb uik ereentje zo erg afgezeken dat ze me van de lijst gegooid heeft. Maar wat moet uik doen om die irritante verkoop SMS-jes van vodafone te stoppen zonder er een betaalnummer vootr te moeten bellen? Ik heb er niet om gevraagd!

Na al het gepest kan ik maar een conclusie trekken: Kennelijk wil vodafone me niet langer als klant.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @PeterMucus

In het contract dat je met Vodafone hebt afgesloten staat: Vodafone mag mij voor commerciële doeleinden benaderen via:
Sms : ja of nee
En per E-mail : ja of nee
Mailing : ja of nee
Telemarketing : ja of nee
MMS : ja of nee

Bel even met de Klantenservice van Vodafone op telefoonnummer 1201. En laat voor bovenstaande vijf communicatie-middelen de mogelijkheid op 'nee' zetten.
Heb ik ook gedaan.
Dan ben je voor eeuwig verlost van commerciële aktiviteiten vanuit Vodafone. En dat scheelt een heleboel frustratie en ergernis.

Succes !

Netwerker

Bekijk in context

1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @PeterMucus

In het contract dat je met Vodafone hebt afgesloten staat: Vodafone mag mij voor commerciële doeleinden benaderen via:
Sms : ja of nee
En per E-mail : ja of nee
Mailing : ja of nee
Telemarketing : ja of nee
MMS : ja of nee

Bel even met de Klantenservice van Vodafone op telefoonnummer 1201. En laat voor bovenstaande vijf communicatie-middelen de mogelijkheid op 'nee' zetten.
Heb ik ook gedaan.
Dan ben je voor eeuwig verlost van commerciële aktiviteiten vanuit Vodafone. En dat scheelt een heleboel frustratie en ergernis.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic