Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,318Oplossingen
  • 1,788Discussies
  • 84.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Simlock Iphone 4s Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een vraag over de Simlock op mijn Iphone 4s die ik van iemand heb overgenomen. Wanneer ik de simlock wil ontgrendelen, blijft die hangen op ''ontgrenden, even geduld''. Vervolgens verspr...

storing in Zaandam Alleen-lezen Onopgelost

Sinds enige tijd heb ik steeds groter wordende problemen met bellen en gebeld worden in Zaandam. Op jullie kaart wordt aangegeven dat ik optimaal bereik zou moeten hebben. Echter het is zelden volledi...

Kay door Gedreven Meedenker

emoticons whatsapp toevoegen?? Alleen-lezen Onopgelost

Heb een NOKIA C3-00; als ik een emoticon gekozen/toegevoegd heb (met 'add') kom ik niet terug op mijn alfanumerieke toetsenbord, maar blijf ik in het emoticon-keuzescherm hangen.Dan kan ik er eentje e...

Galaxy s5 active? Alleen-lezen Onopgelost

Weet iemand wanneer de galaxy s5 active in Nederland beschikbaar is?Ik weet dat hij in America al uit is. http://static.trustedreviews.com/94/00002c5d5/949d_orh350w620/Samsung-Galaxy-S5-Active.jpg

Time Out Alleen-lezen Onopgelost

Beste heer/mevrouw,Een tijd geleden heb ik mijn abonnement op Time Out gezet. In de winkel in Ede werd mij verteld dat ik eenmalig een bedrag betaal en gedurende de Time Out periode geen bedrag betaal...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen