Bernard-V-Mep

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Mobile Connect Lite.

Mijn Vodafone dongel opgewaardeerd maar ik krijg foutmelding, die luidt: 'De sim kaart in uw mobiele apparaat moet worden geactiveerd voordat u een mobiele.......Neem contact op met Vodafone.

Dit heb ik gedaan. 1e keer bellen was het antwoord dat ik de sim kaart uit de dongel moest halen en 15 min wachten. Vodafone zou een reset doen. Dit heeft geen resultaat opgeleverd.
2e keer langdurig bellen was het verzoek de dongel simkaart in mijn smartphone te doen en weer aanzetten. Dit tot 2 x toe gedaan en ook geen resultaat.

Zijn er deskundige mensen bij Vodafone die dit probleem wel kunnen oplossen zodat ik gebruik kan maken van de dongel?????????HELP!!!!!!!!!(graag vandaag nog ----SPOED)

3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Bernard-V-Mep,

Allereerst welkom op het forum.

Kun je de simkaart weer in een telefoon testen om erachter te komen of deze inmiddels actief is? Zie je Vodafone NL in beeld staan? Dan is je simkaart in ieder geval geactiveerd.

Het kan eventueel ook aan je USB stick liggen. Je kunt hiervoor even langs een Vodafone winkel. Daar kunnen onze collega's testen uitvoeren en het proberen op te lossen.
Bernard-V-Mep
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reactie maar na onnodig landurig telefonisch contact met de klantenservice ben ik naar een Vodafone winkel gestapt. Daar was het zo gepiept. Het functioneert nu weer onder een ander nummer. Nu moet ik nog een strijd leveren om mijn opgewaardeerde tegoed van mijn oude nummer over te hevelen naar het nieuwe nummer.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Laat je het weten als het is opgelost?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic