asje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ongelooflijk slecht bereik Heinkenszand 4451

Vodafone ik ben jullie onderhand wel zo ongelooflijk beu met dat slechte bereik wat al maanden duurt. Nog paar maanden loopt mijn abonnement af en ik weet niet wat ik na al die jaren ga doen. Los het alsjeblieft nou eens een keer op!
4 Reacties 4
skippie

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ook hier slecht bereik op 4451 Lijkt wel of het laatste dagen erger is geworden. hiervooraltijd 3g soms 4G nu alleen maar G?? signaal valt vaak weg etc.
asje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Vodafone!? Leuk zo'n forum maar heb er niks aan als ik hier geen antwoord of verbetering op krijg!
Hoe t met 3G is weet ik niet, zit hoogzwanger thuis op wifi maar bellen gaat niet of nauwelijks!
Continu Vodafone niet beschikbaar!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@asje

Je hebt hetzelfde bericht al een keer eerder geplaatst. Dubbel plaatsen is niet toegestaan. Het forum is er zodat klanten elkaar kunnen helpen. Het is dus niet zo dat een moderator per sé moet reageren op een vraag die je stelt. Als je alleen een reactie van Vodafone wilt, stel je vraag dan aan onze klantenservice.
asje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja en klantenservice stuurt me weer door naar dit forum.... Er wordt niet eens erkend dat er een storing is dus krijg ook niet het idee dat er wat aan gedaan wordt, slechte zaak!
Mijn man heeft ook vodafone en heeft hetzelfde probleem, snap niet dat er niet meer meldingen zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic