Stitch

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

raar ineens limiet datagebruik bereikt.....

Goedendag,

Sinds april 2013 hebben mijn vrouw en ik beide smart bel/sms/web vaak van 30 euro per maand.
225 belmin, onbeperkt sms en 500mb web.
Tot en met de maand mei 2014 nog nooit 1 maand in de buurt geweest van een van de 3 limieten.
Gemiddeld gebruik ik 350 mb data en mijn vrouw 300 mb.

Nu plotseling krijgen we beide een sms bericht (ik op 23-06 dat ik nog 125 mb heb en mijn vrouw op 19-06 nog 125 mb over). Inmiddels hebben wij ons internet uitgezet en ben ik nog niet over de limiet (nog 15mb over) en heb ik blox internet 50mb aangezet. Maar mijn vrouw het buitenbundel bedrag van 14 euro staan. Ook hier heb ik deze aangezet.

Als ik inlog op my vodafone app kan ik niet zien waar het hoge datagebruik van daan komt dat kan ik pas als ik de factuur krijg....KAN DAT NIET ANDERS!!!! waar kan ik het wel inzien?

wij vinden het raar dat we beide in de zelfde periode een extreem hoog gebruik hebben. Hebben meer vodafone gebruikers hier last van?

1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Stitch ,

Vodafone heeft geen inzicht op het verbruik van je waaronder welke apps je gebruikt en op welke website's je zit wegens de Europese wetgeving.
Ik vindt dit wel zeer vervelend voor je dat dit is gebeurd. Zou het niet zo kunnen zijn dat er iets op de achtergrond bleef draaien waardoor je internet bundel langzaam leeg trok.

Controleer of dit ook de volgende maand afspeelt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic