michael30

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op me iphone 4s opeens een deel van mijn contacten onvindbaar kan iemand mij helpen?

Vandaag 14-03-2014 de hele dag nergens last van gehad en net toen ik een whatsapp wilde sturen zag ik dat een groot deel van mijn contacten weg waren. Slechts de nr's waren nog zichtbaar. Na het zoeken in mijn contactenlijst zag ik dat deze voornoemde contacten compleet verdwenen waren. Kan iemand mij misschien helpen?
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @michael30,

Wat vreemd dat je contacten plotseling niet meer zichtbaar zijn. Ik heb dit een keer eerder gezien. Hierbij waren de contacten weer zichtbaar na het uit en aanzetten. Helpt dit bij jou misschien ook? Anders kun je via deze link zien hoe je een reservekopie terug kunt zetten.
Bazeman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik lees net het bericht van het verdwijnen van contacten, en ik maak net hetzelfde mee, al de 2e keer sinds een paar weken.... Eerst was aleen een deel verdwenen en na opnieuw opstarten waren de meeste contacten weer terug, maar een deel was echt verdwenenen... Dit kon ik direct verieferen aan de hand van whatsapp, omdat daar nog steeds bij een paar veelgebruikte contacten alleen nog maar het nummer stond ipv. de naam.

Nu net was mijn hele contact lijst leeg, en bij whatsapp alleen nog maar nummers. Na opnieuw opstarten is de lijst weer terug maar weer mis ik een aantal nummers.... Ook synchronistatie met icloud is vaag. Op mijn telefoon staan 170 contacten maar op iCloud staan er maar 68??!?? wat gaat hier fout??

Omdat het maar sinds een paar weken is, heb ik het vermoeden dat er iets fout gaat in whatsapp of in iCloud. Ik heb namelijk alle programma's op mijn telefoon 2 a 3 weken geleden geupdate en daarna heb ik deze problemen... Wat mij betreft wel een huge issue!!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Bazeman

Ik heb het zelf ook een keer meegemaakt en bij mij kwamen de contacten ook automatisch weer terug na een paar keer opnieuw opstarten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic