KimberleyFLohil

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

onbruikbare telefoon

Ik heb vandaag een nieuw abbonement afgesloten in jullie winkel.
Ik had een abbonement bij Hi, en deze zou door jullie benaderd worden zodat mijn contract daar volgende maand ten einde komt en bij jullie ingaat.
Mijn huidige Hi simkaart zou dus nog tot 22 januari 2013 werken.
Nu geeft mijn mobiel met het Hi kaartje aan dat het initialiseren is mislukt.
Ik kan mijn oude kaartje dus niet meer gebruiken.
Hoe kunnen jullie dit oplossen? Dit was niet de afspraak.
 
mvg,
 
Kimberley FLohil
2 Reacties 2
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Hoi Kimberley
Welkom op het Eforum van vodafone

Ik denk dat jou provider(HI) het nummer te vroeg hebben opgezegd, doorgegeven, dus ik zou daarmee eens contact opnemen, mocht hun de schuldige niet zijn dan Vodafone even bellen
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hallo KimberleyFLohil, allereerst welkom op het forum! Over het algemeen heb je 1 maand opzegtermijn, maar zoals melvintje al aangeeft kan het zijn dat je contract eerder is omgezet. Werkt je nieuwe simkaart van Vodafone al in je toestel?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic