Misterbase

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Re: Nieuw telefoonabonnement "en krijgt tot 25 euro hardwarekorting"

Hallo EricM,
 
Klopt, ik heb simonly verlengd. Ik heb geen hardware besteld. Kan het daarmee te maken hebben?
 
grt Bas
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hey Bas, klopt helemaal. Als je bepaalde BloXen of extraatjes neemt bij je abonnement, dan krijg je extra hardware korting in het geval dat je een toestel afneemt bij je bestelling. Omdat je een Sim Only hebt besteld, komt deze korting te vervallen. Excuses namens Vodafone voor de verwarring!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Misterbase
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedenavond,
 
Ik heb vanavond telefonisch mijn abbo verlengt en heb hier keurig netjes een bevestigingsmail van gekregen. Nou lees ik die mail door en wat schetst mijn verbazing:
 
"U ontvangt 12 maand(en) 25% korting op uw abonnementskosten en krijgt tot 25 euro hardwarekorting."
 
Ik krijg gewoon tot wel 25 euro hardwarekorting!! Daar wist ik niets van! Kan iemand me vertellen waar ik die korting dan kan krijgen want ik zie bij Vodafone geen online store ofso.
EricM

Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hallo Misterbase,

Dat klinkt verwarrend. :S Kun je aangeven of je hardware hebt besteld? Is de korting daar al gegeven? Of heb je een Simonly verlengd?
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hey Bas, klopt helemaal. Als je bepaalde BloXen of extraatjes neemt bij je abonnement, dan krijg je extra hardware korting in het geval dat je een toestel afneemt bij je bestelling. Omdat je een Sim Only hebt besteld, komt deze korting te vervallen. Excuses namens Vodafone voor de verwarring!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic