Herbie12

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

onbekend nummer bij contacten

als contacten mij bellen krijg ik de melding onbekend nummer. Ik heb sinds twee maanden een nieuwe telefoon Nokia7plus en dit probleem nooit eerder gehad. Dit is pas sinds twee dagen.
Ligt het aan Vodafone of aan mijn telefoon?
Hoe kan ik dit oplossen want dit wel heel erg vervelend.
Wie heeft tips voor mij?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Er waren inmiddels minimaal 5 topics aangemaakt over exact hetzelfde. Ik laat bij deze één topic over waarin we verder kunnen discussiëren: https://forum.vodafone.nl/overige-toestelfabrikanten-18/nummerweergaven-verdwenen-na-nokia-7-plus-update-294899

Dit topic bij deze gesloten.

Bekijk in context

20 Reacties 20
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Herbie12
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je je Sim-kaart al eens in een andere telefoon gedaan om te kijken of daar het probleem ook is? Dan kan je in ieder geval alvast uitsluiten of het aan de telefoon ligt of aan Vodafone. Je zou natuurlijk ook nog even kunnen proberen om je netwerk opnieuw in te stellen. Dit doe je door provider keuze op handmatig te zetten en dan een andere provider te kiezen en dan weer terug naar automatisch. Even kijken of dat lukt.

Mocht het nu niet lukken en het blijft dan zou ik de klantenservice van Vodafone bellen. Je kan natuurlijk ook via My Vodafone online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact).

Laat je nog even weten of het gelukt is, alvast bedankt!
MetmonD

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Je hebt niets aan mijn advies maar ik heb precies het zelfde ca 1mnd de nokia 7 plus en sinds gistermiddag hetzelfde probleem. Ook klantenservice kon mij tot nu toe nog niet helpen. Wacht op antwoord. Men is er mee bezig.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Herbie12 & MetmonD
Ik hoorde gisteren van iemand dat het ook kan voorkomen als je een betalingsblokkade hebt gehad. Weet niet of jullie dit gehad hebben? Zo ja, dan toch even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Na de deblokkade kwam in het systeem de optie 'Nummerweergave inkomend gesprek' te staan op 'Klant ziet inkomend gesprek niet'. Als je dit weer laat aanzetten via de klantenservice (of uit en aan) zou het in ieder geval opgelost moeten zijn.

Misschien hebben jullie hier iets aan en mocht het niet om een betalingsblokkade gaan dan zullen even moeten wachten wat Vodafone hierover gaat melden.
MetmonD

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt maar nu "helaas" geen blokkade gehad. Wacht dus nog maar even op Vodafone. Het rare is heb herstel fabrieksinstellingen gedaan helpt ook niet. Maar af en toe bij afsluiten en weer opstarten voor dat alles na opstarten werkt herkend hij de nummers maar als alle widgets bijvoorbeeld weer opgestart zijn herkend hij de contacten weer niet.
MetmonD

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb net contact gehad met Vodafone. Het resultaat is gereset en gelukkig ik heb weer naam en nummer weergave.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Kijk... zie je, even de klantenservice contacten en dan werkt het.
Dan moet het ook werken voor Herbie12 !!

Bedankt voor het doorgeven MetmonD, fijn weekend en veel plezier.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
We hebben inmiddels een e-mail ontvangen van Herbie12: "Probleem opgelost door Vodafone!"
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Herbie12
Mocht mijn antwoord je probleem hebben opgelost?
Ga naar het antwoord en geef aan dat dit het best antwoord is.
Daar help je andere klanten ook mee!

Bedankt ?
Revelt

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb hetzelfde probleem vandaag bij Vodafone winkel geweest die werden er gek van.
Nokia 7 plus als ik een sim van T-Mobile erin stop zie ik wel de inkomende nummers maar met de Vodafone sim niet.
Heeft het wel altijd gedaan.
Hebben nu een call aangemaakt ik hoop wel dat het opgelost wordt.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Wat je zegt Revelt
Mensen bij Vodafone snappen er ook niets meer van. Men zegt dat ze er bezig mee zijn, laten we hopen dat het snel opgelost is. Verwacht het wel maar het wachten is altijd zo vervelend, zeker met dit soort dingen. Je wilt toch graag zien wie je nu belt.

Mocht je iets horen, laat het weten of je Community, dan zijn we allemaal op de hoogte 🙂
Revelt

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Energieboy wrote:
Wat je zegt Revelt
Mensen bij Vodafone snappen er ook niets meer van. Men zegt dat ze er bezig mee zijn, laten we hopen dat het snel opgelost is. Verwacht het wel maar het wachten is altijd zo vervelend, zeker met dit soort dingen. Je wilt toch graag zien wie je nu belt.

Mocht je iets horen, laat het weten of je Community, dan zijn we allemaal op de hoogte 🙂


Het is zeker vervelend maar ik ben nu toch iets hoopvoller omdat ik merk dat ik niet de enige ben die hier last van heb.
Het is wel raar dat alleen de simkaarten van Vodafone dit probleem heeft ook met een ander nummer van Vodafone heb ik het zelfde probleem.
zodra er meer duidelijkheid is laten we het weten..
MetmonD

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij mij was het de volgende dag opgelost. Dus komt goed
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
MetmonD wrote:
Bij mij was het de volgende dag opgelost. Dus komt goed

Klopt, maar veel mensen hebben er nog steeds last van....
Het ligt waarschijnlijk toch iets dieper, maar goed dat het bij jou wel goed ging.
Revelt

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Energieboy wrote:

MetmonD wrote:
Bij mij was het de volgende dag opgelost. Dus komt goed
Klopt, maar veel mensen hebben er nog steeds last van....
Het ligt waarschijnlijk toch iets dieper, maar goed dat het bij jou wel goed ging.



Ik dacht vanmorgen dat het opgelost was had mijn toestel uit en weer aan gedaan her eerste telefoontje dat ik kraag werd het nummer weergeven daarna was het weer afgelopen nummer onbekend verscheen weer in display.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hi Revelt
Het blijft een spannende ontwikkeling, zodra er nieuws is laten we het weten 🙂
Nokia is net Hans Klok... Zo zie je hem wel en zo is die weer weg :stuck_out_tongue_winking_eye:
Revelt

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Opgelost.
Door wie weet ik niet maar we hebben weer de nummerweergave terug.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Revelt wrote:
Opgelost.
Door wie weet ik niet maar we hebben weer de nummerweergave terug.

Op deze topic staat een link naar een app die geüpdatet is, dat zou ook helpen oplossen?!?
Bootz

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De oplossing is er nog niet maar klaarblijkelijk is VoLTE ( bellen over 4g) uitgeschakeld en dat is een tijdelijke oplossing.
De oplossing hierboven genoemd (nieuwe contacten app) werkte bij mij niet maar het is goed de laatste versie te gebruiken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Er waren inmiddels minimaal 5 topics aangemaakt over exact hetzelfde. Ik laat bij deze één topic over waarin we verder kunnen discussiëren: https://forum.vodafone.nl/overige-toestelfabrikanten-18/nummerweergaven-verdwenen-na-nokia-7-plus-update-294899

Dit topic bij deze gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic