Beste,
al een hele tijd sinds ik een nieuwe iphone heb kan ik de nummerherkenning niet uit of inschakelen (is grijs)
heel vervelend !
help
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik ben gelijk het systeem in gedoken en zie dat de optie nummerherkenning op mogelijk staat @rachelle99.
Heb je de mogelijkheid om de simkaart eens in een ander toestel te stoppen? Vervolgens ga je controleren of het dan wel mogelijk is.
Indien het wel mogelijk is, zit het probleem in je iPhone,
Je kunt dan een back up maken van je toestel. Vervolgens zet je het toestel terug naar fabrieksinstellingen.
Hoi @rachelle99
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Iemand van Vodafone kijkt dit graag voor je na of bij hun alles correct staat. Bij Vodafone kunnen ze de optie Nummerweergave uitgaande gesprekken en Nummerweergave inkomende gesprekken in en uitschakelen.
Geef bij je profielinstellingen (hier in de community) alle gegeven op en dan kunnen ze je helpen. Heb nog even geduld en dan komen ze eraan!
Hoi @rachelle99
Welkom op de Vodafone Community.
Apart dat je nummerherkenning niet kunt aanpassen.
Kun je eens de gegevens in je profiel aanvullen? Dan kan ik controleren of bij ons de optie op mogelijk staat.
Heb ik gedaan! Alvast bedankt
Ik ben gelijk het systeem in gedoken en zie dat de optie nummerherkenning op mogelijk staat @rachelle99.
Heb je de mogelijkheid om de simkaart eens in een ander toestel te stoppen? Vervolgens ga je controleren of het dan wel mogelijk is.
Indien het wel mogelijk is, zit het probleem in je iPhone,
Je kunt dan een back up maken van je toestel. Vervolgens zet je het toestel terug naar fabrieksinstellingen.
Dankjewel ga ik doen super lief
Is het gelukt @rachelle99? Kun je nummerherkenning aanpassen?
Heb je nog een update voor ons @rachelle99?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.