Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,308Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Dataverbruik My Vodafone-app Alleen-lezen Opgelost

Steven Goedemorgen Steven, Kun jij mij aangeven of het verbruik van data, bij gebruik van de My Vodafone-app, ook daadwerkelijk data kost of niet? Ik bedoel dan of deze verbruikte data dan van je data...

D-2010 door Stamgast
  • 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 9 Likes

opzeggen Alleen-lezen Opgelost

napster opzeggen luk mij niet krijg geen bevestiging en op Facebook ook niet

telefoon app Alleen-lezen Opgelost

Sinds mijn overstap van KPN naar Vodafone werkt de telefoon app op mijn iPhone Xs niet meer zoals voorheen. Ik zie geen rood bolletje meer bij gemiste oproepen.Ik heb naar de instellingen gekeken bij ...

Erik.Smit door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Al een maand geen data en Vodafone geeft geen oplossing Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al een maand geen mobiele data.Dit begon in Denemarken, daar kon ik de app niet downloaden. Een keer terug in Nederland had ik nog steeds geen mobiele data. App wel gedownload.Ik probeer via de...

E-sim ondersteuning Nederland Alleen-lezen Onopgelost

T-Mobile biedt vanaf vandaag E-sims aan, is het al bekend wanneer Vodafone dit gaat ondersteunen? Bronnen:https://www.t-mobile.nl/dual-sim-esimhttps://tweakers.net/nieuws/156306/t-mobile-begint-met-aa...

Vodnlru door Gedreven Liefhebber
  • 65 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 11 Likes

iPhone 7 audio IC reparatie Alleen-lezen Opgelost

Sinds een aantal weken heb ik geen geluid meer tijdens het bellen.Muziek afspelen kan weer wel, echter bijvoorbeeld Shazam werkt weer niet.Alles al geprobeerd qua updates e.d. maar zonder succes.Na wa...

Koenvw door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vaak geen bereik met 4g Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een klacht ik heb nu al een paar keer gehad dat gee 4g Heb thuis en als weg ben soms ook. Echter betaal je wel dik voor dus vind ook dat ik overal gewoon bereik moet hebben. Zijn jullie hier me...

maaipie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

abonnementskosten contract versus rekenening Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag,In mijn contract staat aangegeven dat de abonnementskosten inc btw 23,- euro is. Er wordt nu 2 maanden op rij 33,01 euro afgeschreven. Gaat er iets mis of begrijp ik het niet goed? Groet,E...

contract Alleen-lezen Opgelost

hallo ik ben sinds kort klant bij vodafone nu heb ik net gezien dat mijn email naam verkeerd geschreven is hoe los ik dit op ?

geen telefoon Alleen-lezen Opgelost

Heb sinds 6 augustus abonnement verlengd en een nieuw toestel aangevraagd! Alles was ok toen ik mijn aanvraag indiende (adres) Toen ik een bevestiging kreeg stond daar tot mijn schrik een oud adres in...

Hydro door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vreemd tel nummer Alleen-lezen Opgelost

Wie weet van wie het service nr 0031 1885 is?

Note 10+... 8 GB.... 12GB? Alleen-lezen Opgelost

Thanks for reading this in English, I can speak and read Dutch. According to Samsung, the Note 10+ comes with 12 GB RAM though the Vodafone site states 8 GB. I preordered my Note 10+. When it arrives ...

GPS Roll over Alleen-lezen Opgelost

Hallo,We hebben een Samsung Galaxy Core Prime SM-G361F met vodafone prepaidNu is de datum van gps door gps roll over op 1999 gekomen.We krijgen van Samsung dit bericht.Alright! Dit komt inderdaad door...

rvdn door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

de duur bij het oplossen van technische problemen Alleen-lezen Opgelost

27 april 2019 abonnement verlengt Red together drie aansluitingen in de winkel Barneveld 100% geholpen en geadviseerd top . Ook een Ziggo abonnement dus verdubbeling van het aantal GB op advies een Mi...

Bolly door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wat als je telefoon geen simkaart aangeeft? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een simkaart met abonnement alleen geeft me telefoon(iPhone 7)steeds aan geen simkaart. Wat moet ik doen?

Elena door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

onverklaarbare prepaid kosten Alleen-lezen Opgelost

Onverklaarbare en ongespecificeerde prepaid kosten

Blegh door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sms buiten bundel Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik heb sinds 5 augustus een Galaxy s10 plus met Een Start M abonnement. Nu zie ik in de Vodafone app bij Te Goed > Te goed Opties > Je verbruik bekijken > Berichten dat alle sms'jes onder 'buit...

SmeetsT door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

kapote telefoon garantie Alleen-lezen Opgelost

Hoi me oplaad port is stuk valt dit nog onder de garantie het toestel is een samsung galaxy a6 + 2018 nu net 1 jaar oud 1-8-18 afgesloten biJ jullie Mvg angelo van kooten

achterstand betaling Alleen-lezen Onopgelost

Achterstand betaling

Janbart1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

What is going on with Vodafone Customer Non-Service? Alleen-lezen Opgelost

I have had enough of Vodafone and their complete incompetence: I have been a business customer for many years, and they have cut me off for the THIRD TIME IN THREE MONTHS due to their own problems and...

guyharris door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen