Kam1la

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nummerbehoud

Ik ben van Tmobile prepaid naar vodafone Red together abonnement gegaan, waar mijn ouders op geregistreerd zijn.
Ik ben vanaf gisteren zowel op oude als nieuwe sim niet geregistreerd in netwerk.
Mijn Mobiele nummer is *** (moderator edit)
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Kam1la
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, als eerst wil ik je laten weten dat dit een open Community is en dat iedereen hier alles kan lezen. Dus ook mensen die NIET werkzaam zijn bij Vodafone. Sterker nog, het is een klanten helpt klanten Community, dus er zitten meer mensen die NIET bij Vodafone werken dan wel. Ik heb daarom gevraagd of ze je 06 nummer willen verwijderen, die is nu voor iedereen te zien!

Heb je de nieuwe SIMkaart van Vodafone in je toestel gedaan en je toestel uitgezet en daarna weer aan? Heb je het SIMkaartje van Vodafone al eens in een ander toestel gedaan om te kijken of die het daar wel doet?

Is het bij allebei nee? Neem dan even contact op met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen (als dat mogelijk is) en anders door een chat te starten.

Daar zitten wel mensen van Vodafone en die kunnen voor je in het systeem kijken wat er aan de hand is.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Kam1la,

Wij hebben zojuist contact gehad via een privébericht naar aanleiding van een ander topic dat je hierover geopend hebt deze week. Ik heb aan de hand van de gegevens die je stuurde, de status van je nummerbehoud nagekeken en je hier een update over gegeven. Het heeft geen zin om meerdere topics met jouw vraag te posten. Zodra de case is opgelost ontvang je vanzelf bericht. Het is uberhaupt verboden om dubbele topics te openen op de Community. Ik zal dit topic dan ook sluiten, omdat ik er ook sowieso van uit ga dat ik je genoeg informatie in het privébericht heb gegeven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic