she_devil_666

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nummerbehoud goedgekeurd maar nu ineens geanuleerd ???

Hallo,

Ik heb via gsmeasy een simonly abbo besteld met nummerbehoud en een gratis samsung tab3 erbij .
Op 30-06 heb ik een sms van jullie ontvangen dat het nummerbehoud was goedgekeurd door t-mobile en dat mijn nieuwe contract bij jullie in zou gaan op 24-07 en dat ik via de orderstatus voor nummerbehoud kon zien van hoe en wat . Hier gekeken en er stond idd dat mijn contract met nummerbehoud op 24-07 zou ingaan en dat ik mijn toestel binnen kort zou ontvangen .
Maar nu dacht ik gisteren nog eens ff kijken of er al staat waneer ik de tablet ga ontvangen, echter nu staat er ineens dat het nummerbehoud geannuleerd is ! Verder staat er ook niks bij ?
Wat is er aan de hand , ik heb verder ook niks mogen ontvangen van zowel jullie niet als van gsmeasy niet ?
En bij de orderstatus bij gsmeasy staat als enigste dat het contract goed ontvangen is en dit was de laatste update van 21-06 , ik heb de vraag ook bij hun neergelegd maar heb nog geen antwoord mogen ontvangen .

1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo she_devil_666

Via dit Forum kunnen wij jou niet helpen. Dit omdat er inzage nodig is in persoonlijke gegevens en order-gegevens.
Dit Forum is een Community voor en door Vodafone Klanten. En er kunnen dus alleen vragen worden gesteld, die door onafhankelijke Forum-leden te beantwoorden zijn. Jouw kwestie valt niet onder die definitie.

Bel eerst naar de Vodafone Order-status-lijn op het gratis telefoonnummer: Bel gratis naar 0800-020 00 43
En houdt je order-nummer onder handbereik.


Bel daarna naar T-Mobile klantenservice om te vragen of jouw nul-zes-nummer nog steeds wordt vrijgegeven per 24 Juli 2014. En indien 'nee', waarom dan niet.

Pas daarna kun je weer naar Vodafone bellen of er bij Vodafone wellicht iets is misgegaan. Maar je MOET eerst met T-Mobile hebben gebeld voor de nummer-overdrachts-datum.

Een hoop werk. Maar de enige manier om zekerheid te verkrijgen.


Succes !


Netwerker

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic