Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

4G Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg een mailtje dat er 4G beschikbaar is in onze regio! Ik bliji, maar dat is van korte duur!! Ondanks dat de vverkoperheeft gezegd dat mijn toestel geschikt is voor het toekomstige4G netwerk, bl...

Data en myvodafone! Alleen-lezen Onopgelost

Beste ..,Ik heb een vdf red abbo met standaard 1 gb data en 1 gb cadeau ivm promotie.Nu kreeg ik een sms dat ik minder dan 20% over had van mijn extra gb. In my vdf app zag ik dat de gb data nog over ...

S4 Nieuw firmware versie: I9505XXUFNC8 Alleen-lezen Onopgelost

Vrijdag 18 April 2014 Nieuw firmware versie: I9505XXUFNC8 Vandaag even de Samsung S4 aan Kies gehangen...en viola zie daar is de nieuwste firmware update.E.a. was wel nodig want de afgelopen firmware ...

Slecht bereik in huis Alleen-lezen Onopgelost

Sinds geruime tijd heb ik problemen met het bereik van het Vodafone netwerk in mijn eigen huis.Eigenlijk is het begonnen sinds de landelijke storing (ik meen) april vorig jaar. Het bereik op mijn tele...

simcard Alleen-lezen Onopgelost

hallo ik had een vraag ik heb een abo bij vodafone en ik ga in mei een nieuwen mobile hallen allen die mobile heeft dit nodig in de simcard anders kan ik het niet gebruiken WCDMA hebben allen vodafone...

verzekering. Alleen-lezen Onopgelost

Beste lezers, Ik heb zojuist op de chat een verhitte " discussie " gevoerd met ene rick.Mijn vraag ging over het verzekeren van een " niet " vodafone toestel, wat wilt zeggen dat vodafone mij het desb...

Levering s5 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb 11 april een zwarte s5 besteld maar tot nu toe nog steeds niet gehadNormaal had ik binnen 1 à 2 dagen mijn nieuwe toestelBij de orderstatus verandert ook niet veel al 5 dagen hetzelfdeDus...

3G dekking eersel Alleen-lezen Onopgelost

De 3G dekking in Eersel (zuid/west) 5521SK maar in heel eersel is zeer slecht tot niet aanwezig al meer dan 2 jaar. Gemeld bij Vodafone er zou een versterker bijgeplaatst worden op de zendmast. Inmidd...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen